2020-12-01 10:01Lehdistötiedote

Täydelliset ratkaisut suoratoistoon, lähetykseen ja AV-järjestelmiin

Olemme Focus Nordicilla ylpeitä voidessamme esitellä Datavideon uutena tuotemerkkinämme vahvassa tuotevalikoimassamme valokuvaa, videota, ääntä, valaisua ja suoratoistoa. Datavideo on ainoa valmistaja maailmassa, joka tarjoaa kokonaisratkaisuja kaikkiin live-videotuotannon osa-alueisiin.

Olet sitten suoratoistamassa bändisi ensimmäisen live-konsertin samanaikaisesti Instagramissa ja Facebookissa, luomassa virtuaalisen uutishuoneen, lähettämässä suuren areenatapahtuman, vuorovaikutuksessa asiakkaiden ja muun yleisön kanssa, esittämässä vuotuisen tilinpäätöksen tai haluat vain näyttää lasten jalkapallopelin muille klubin jäsenille, Datavideolla on ratkaisu sinulle.

Lähetyskenttä on muuttunut perustavanlaatuisesti vuonna 2020, Focus Nordicin toimitusjohtaja Jonas Wernbo sanoo. "Fyysisten kokousten tarve vähenee joka päivä, kun taas interaktiivisen kokouksen tarve kasvaa yhä enemmän. Samalla kun interaktiivisen kokouksen merkitys kasvaa, esteettömyyden kysyntä kasvaa ja kyky katsella sisältöä eri alustoilla."

Datavideo on täydellinen lisä Focus Nordicin valikoimaan valokuvaustuotteita, ammattivideokuvaustuotteita, valoja ja ääntä eräiltä alan tunnetuimmista tuotemerkeistä. Focus Nordic jakelee Datavideoa Ruotsissa, Tanskassa, Norjassa, Suomessa, Islannissa, Virossa, Latviassa ja Liettuassa.  Viimeisten 35 vuoden aikana Datavideo on kasvanut nopeasti ja on tänään johtava innovatiivinen tuotemerkki ammattimaiseen live-videotekniikkaan. Heidät tunnetaan edullisista päästä päähän ratkaisuista työnkulun suoratoistoon, lähetykseen ja AV:hen, ja heillä on yli 150 tuotetta, mukaan lukien kameroita, miksereitä, enkoodereita, sisäpuhelimiä, muuntimia ja telepromptereita.

Hinta ja toimitus

Datavideon tuotteiden toimitukset alkavat heti. Nähdäksesi hinnat kirjaudu sisään ja vieraile Focus Nordic -sivustolla.

Lisätietoja saadaksesi ota yhteyttä osoitteeseen info@focusnordic.fi

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Lowepro, Ricoh/Pentax, Sirui, Joby, Kowa, Saramonic, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Rotolight, Kenko, Lume Cube, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen