2022-04-12 11:00Lehdistötiedote

Täydellinen arkilaukku kuvaajille Gomaticilta ja Peter McKinnonilta

Gomatic Peter McKinnon Everyday LineGomatic Peter McKinnon Everyday Line

Gomatic on kehittänyt laukkuja Peter McKinnonin kanssa vuoden 2018 alusta lähtien. Kun he alkoivat työskennellä viime vuonna lanseeratun PM X Gomatic Travel Packin parissa, ensimmäinen reppu sai erittäin myönteisen vastaanoton. Gomatic ja McKinnon jatkavat nyt menestyksekästä yhteistyötään lanseeraamalla kolme uutta laukkua osana pienempää, tyylikkäämpää, jokapäiväistä laukkusarjaa.

Valo- ja videokuvaaja Peter McKinnon jakaa intohimonsa varusteisiin ja pakkomielteensä asioihin, jotka auttavat häntä luomaan parempaa sisältöä joka päivä yli 5,6 miljoonalle seuraajalleen YouTubessa ja Instagramissa.

Uusi Gomatic Peter McKinnon Everyday -mallisto koostuu Everyday Daypack (25 l) -päivärepusta, Everyday Slingbag (8 l) -laukusta ja Everyday Tech Organizer -laukusta. Se tarjoaa täydellisen pakkausratkaisun valokuvaajille, sisällöntuottajille, bloggaajille tai vain niille ihmisille, jotka rakastavat "viimeistä millimetriä myöten" harkittua laukkujärjestelmää.

Uusi Everyday Daypack (25L) sopii kaikkien tarpeisiin, sillä sen pystyy muokkaamaan täydestä valokuvauslaukusta "täydelliseen" jokapäiväiseen käyttöön sopivaan reppuun, jossa ei kuljeteta   kameravarusteita. Tässä laukussa on kyse räätälöinnistä. Valitse alustasi ja tee siitä omanlaisesi älykkäiden kuutioiden tai väliseinien avulla (kuutiot ja jakajat myydään erikseen tai pakettina) tai käytä mukana toimitettua säädettävää muokkausjärjestelmää rajattomien mahdollisuuksien luomiseksi.

Laukussa on useita ulkotaskuja, vedenkestäviä materiaaleja ja vetoketjuja, useita kahvoja ja hihnoja sekä rullalaukun läpivienti. Rintakehän hihna lisää tukea ja laukun etupuolella on molle-järjestelmä, kun haluat kuljettaa hieman enemmän. Tämän laukun ominaisuudet ovat loputtomat.

Everyday Daypack -päiväreppua on saatavana 5 eri versiota (jakajilla, kuutioilla tai ilman).

Uusi Everyday Sling Bag (8 l) on suunniteltu pienemmän kuorman kuljettamiseen samoilla kestävillä ja vedenkestävillä materiaaleilla kuin Everyday Daypack. Siinä on tarpeeksi tilaa peilittömälle tai pienelle DSLR-kameralle ja lisäobjektiiville.  Nopea yhden käden sulkemisjärjestelmä sekä jäykkä metallirunkorakenne ja lukitusjärjestelmä helpottavat laukun avaamista ja sulkemista.

Uusi Everyday Tech Organizer (vedenkestävät materiaalit ja vetoketjut) on varustettu taskuilla ja organisoinnilla kaikkia pienempiä varusteita varten. Pidä kaikki kaapelit, laturit, action-kamera, adapterit, kortinlukijat, muistikortit ja paljon muuta järjestyksessä ja turvassa.

Hinta ja toimitus

Uusi Gomatic Peter McKinnon Everyday -sarja on saatavilla toukokuussa 2022

Suositellut myyntihinnat ovat:

• Gomatic Peter McKinnon Everyday Daypack alkaen - 299,00 €
  • Gomatic Peter McKinnon Everyday Slingbag - 169,00 €
  • Gomatic Peter McKinnon Everyday Tech Organizer - 79,90 €

Lisätietoja saat osoitteesta info@focusnordic.fi

Tärkeimmät ominaisuudet:

• Kestävät vedenkestävät materiaalit ja vetoketjut
  • Mukautettavissa tarpeisiisi sopivaksi
  • Magneettiset pullo-/jalustataskut
  • Useita taskuja ja kaapelinjärjestäjiä
  • Laaja valikoima lisävarusteita saatavilla

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Ricoh/Pentax, Sirui, Kowa, Saramonic, Think Tank, Gomatic, Boundary Supply, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Kenko, Lensbaby, Angelbird, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Seetec, Vaxis, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen