2021-11-15 12:00Lehdistötiedote

Tasaisia videoita Zhiynin uudella älypuhelin-gimbaalilla

Näemme nykyään, että älypuhelimilla luodaan yhä enemmän sisältöä. Se on hyvä tapa sinulle, joka haluat tehdä  nopeita klippejä ja videoita someen. Jos haluat kuvata upeita videoita jotka iskevät, ensimmäinen sääntö on välttää matkapuhelimen pitämistä kädessä kuvaamisen aikana, vaikka joissakin matkapuhelimissa olisi kuvanvakaaja.

Käsivaralta kuvatessa on  vaikea saada vakaita videoita ilman, että se tärisee ja nykii, eikä tällaista ole miellyttävä katsella.

Zhiyunin uusi gimbaali, Smooth 5, tekee elokuvamaisen kuvaamisen älypuhelimellasi mahdolliseksi.

Uusi Smooth 5 on pienempi kuin Smooth 4, mutta sillä on silti paljon vahvempi suorituskyky päivitetyillä magneettisilla teräsmoottoreilla ja parannetuilla algoritmeilla, jotka helpottavat kuvaamista kaikilla kuvakulmilla.

3-akselinen muotoilu tarjoaa vapaita liikkeitä kaikista kuvakulmista, myös matalissa ja superlaajoissa kulmissa. Leveämpi puhelinpidike takaa turvallisemman ja helpomman elokuvanteon useimmilla älypuhelimilla ja sillä on helppo vaihtaa pysty- ja maisematilan välillä.

Gimbaalin takana on uusi intuitiivisesti suunniteltu all-in-one ohjauspaneeli. Uudelleen suunnitellulla paneelilla on helppo hallita kaikkia gimbaalin ja älypuhelimen asetuksia ja liikkeitä yhdellä kädellä.

Puhelinpidikkeessä on kaksi magneettista kiinnikettä LED-valoille, jotka ovat kiinnitettävissä molemmin puolin ja joiden kirkkaus on 600 lumenia (2x300) ja CRI on 95+.  Ledit ovat täysin himmennettävissä ohjauspaneelin pyörien kautta.

Aivan kuten äskettäin julkaistussa Crane M3:ssa, myös tässä on mahdollisuus kiinnittää magneettisia suotimia, joita on neljässä värissä ja jotka voivat antaa videoillesi upean valaisuefektin.

Yhdessä ZY Cami -sovelluksen kanssa voit käyttää luovia asetuksia, kuten eleohjausta, joka käynnistää tallennuksen, kun teet erityisen eleen, SmartFollow, joka seuraa kohdetta kehyksessä, ja Vortex-tila, joka lisää videoihisi ylimääräistä ulottuvuutta.

Sovelluksessa löydät useita luovia asetuksia ja helppoja tapoja muokata otoksia.

Uusi Smooth 5 kestää jopa 320 g:n hyötykuorman ja siinä on neljän tunnin käyttöaika LEDit kiinnitettynä ja asetettu maksimikirkkauteen ja kaksitoista tuntia normaalissa käytössä ilman LEDejä. Latausaika on 2 tuntia.

Hinta ja toimitus

Uuden Smooth 5-gimbalin toimitukset alkavat marraskuun lopussa ja se on saatavilla myös Smooth 5 Combo -pakkauksena (sisältää: valon, valosuotimet, rannehihnan ja laukun).

Suositeltu myyntihinta ovat:

• Smooth 5 – 179,00 €
  • Smooth 5 Combo – 229,00 €

Lisätietoja saadaksesi ota yhteyttä osoitteeseen: info@focusnordic.fi

Tärkeimmät ominaisuudet

• Kompakti muotoilu, mutta silti tehokkaampi
  • Hyötykuorma 320 g (iPhone 13 Pro Max painaa 240 g)
  • Intuitiivinen ohjauspaneeli
  • Helppo saada luovia kuvia ZY Cami -sovelluksen kanssa
  • Magneettiset kiinnikkeet LED-valoille, jotka voidaan kiinnittää molemmin puolin

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Ricoh/Pentax, Sirui, Kowa, Saramonic, Think Tank, Gomatic, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Rotolight, Kenko, Lume Cube, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.