2021-08-20 11:00Lehdistötiedote

TAMRON palkittiin kolmella arvostetulla EISA 2021-2022 -palkinnolla

Olemme erittäin ylpeitä voidessamme ilmoittaa, että EISA, European Imaging and Sound Association, on palkinnut Tamronin kolmella arvostetulla palkinnolla  valokuvauskategoriassa. "VUODEN OBJEKTIIVI", "LAAJAKULMA ZOOM-OBJEKTIIVI APS-C” ja "TELEFOTO ZOOM-OBJEKTIIVI" palkinnot menivät Tamron 17-70 mm F/2.8 Di III-A VC RXD (Malli B070), Tamron 11-20 mm F/2.8 Di III-A RXD (Malli B060) ja Tamron 150-500 mm F/5-6, 7 Di III VC VXD (Malli A057) objektiiveille.

Otteita tuomariston perusteluista:

VUODEN EISA-OBJEKTIIVI 2021-2022

Tamron 17-70mm F / 2.8 Di III-A VC RXD (malli B070)

Tämä saattaisi olla täydellinen valinta valokuvaajille, jotka hakevat korkealuokkaista zoom-objektiivia Sonyn APS-C -kameraan. Se tarjoaa ainutlaatuisen valovoiman ja laajan 26-105 mm polttovälialueen optisesta laadusta tinkimättä. Objektiivi on sääsuojattu korkealaatuisesti, kuten korkealuokkaiset Alpha 6000 -sarjan kamerat. Objektiivin suorituskykyinen optinen vakaaja mahdollistaa käsivarakuvauksen hitailla suljinajoilla ilman tärinan aiheuttamaa epäterävyyttä. Tämän lisäksi automaattitarkennus on hiljainen ja täsmällinen sekä täysin yhteensopiva kameran silmäntunnistuksen kanssa. Kaiken kaikkiaan objektiivi on hieno valinta jokapäiväiseen kuvaamiseen.

EISA - LAAJAKULMA ZOOM-OBJEKTIIVI (APS-C) 2021-2022

Tamron 11-20 mm F/2.8 Di III-A RXD (malli B060)

Maailman ensimmäinen APS-C -kameroille suunniteltu f/2,8 ultralaajakulma objektiivi Sonyn E-sovitteisille kameroille. Se on samalla sekä kompaktin kokoinen että kevyt. Sen lähin tarkennusetäisyys on vain 15 senttiä lyhyimmällä polttovälillä, joten se sopii erinomaisesti lähikuvaukseen. RXD-tarkennusmoottori on täysin äänetön ja tarkentaa täsmällisesti  nopeasti mihin tahansa aiheeseen, mikä on erityisen tärkeätä videokuvauksessa. Tuloksena on objektiivi, joka on täydellinen valinta, kun haetaan uniikkeja kuvakulmia.

EISA - TELEFOTO ZOOM-OBJEKTIIVI 2021-2022

Tamron 150-500 mm F/5-6, 7 Di III VC VXD (malli A057)
Tamronin ultra-telezoom Sonyn E-kiinnityksellä tarjoaa vaikuttavan polttovälialueen kompaktissa koossa. Se on ihanteellinen arkojen eläinten, urheilun ja toiminnan valokuvamiseen.

Sen lähin tarkennusetäisyys on vain 60 cm 150 mm polttovälillä, jolloin kuvautumissuhteeksi saadaan 1:3. Etulinssin pinnassa on fluoriinipinnoite ja objektiivin rakenne on suunniteltu siten, ettei sinne pääse kosteutta tai pölyä. Suojapinnoite ehkäisee tehokkaasti heijastumilta ja värivirheiltä. Tämä on Tamronin ensimmäinen täyden kennon peilittömiin kameroihin tarkoitettu objektiivi, jossa on kuvanvakaaja varmistamassa terävää kuvanlaatua silloin, kun kuvataan pitkillä polttoväleillä käsivaralta.

Tämänvuotisten palkintojen lisäksi Tamron on palkittu EISA-palkinnolla 16 peräkkäisenä vuonna.

Saadaksesi lisätietoja, ota yhteyttä osoitteeseen info@focusnordic.fi

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Lowepro, Ricoh/Pentax, Sirui, Joby, Kowa, Saramonic, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Rotolight, Kenko, Lume Cube, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen