2021-07-21 06:30Lehdistötiedote

Tamron lanseeraa ensimmäisen objektiivinsa Fuji X:lle

Tamron on yksi tuotteliaimmista ja maineikkaimmista all-in-one zoomien valmistajista. Uusi 18- 300 mm f/3.5-6.3 Di III-A VC VXD on heidän ensimmäinen Fujifilm X-kiinnitykselle kehitetty objektiivi. Objektiivista on tulossa myös versio Sonyn E-kiinnityksellä.

18- 300 mm F3.5–6.3 kattaa laajan zoomausalueen noin 27 mm:stä 450 mm:iin (vastaa täyskennoisen polttoväliä). Maailman ensimmäinen peilittömien APS-C-kameroiden zoom-objektiivi 16,6 x zoom-suhteella tarjoaa monipuolisen all-in-one zoom-objektiivin edut, jotka ovat ihanteellisia moniin valokuvaustilanteisiin.

Automaattitarkennus käyttää TAMRONin lineaarimoottori tarkennusmekanismi VXD:tä (Voice-coil eXtreme-torque Drive) erinomaisen hiljaisuuden ja ketterän suorituskyvyn saavuttamiseksi. bjektiivi sisältää erityisiä linssielementtejä, jotka on järjestetty tarkasti, jotta kuvan laatu on maksimaalinen reunasta reunaan. Tämä on kaikkien all-in-one zoom-objektiivien parhaimmistoa.

Lähin tarkennusetäisyys (MOD) on objektiivin laajassa päässä 15 cm ja suurin suurennussuhde 1:2, joten tämä objektiivi toimii hämmästyttävän hyvin luokassaan, kun sillä kuvataan läheltä. Se on varustettu Tamronin suositulla VC (tärinän kompensointi) -vakaajamekanismilla, joka kompensoi tärinää  myös ultra-teleobjektiivin polttovälillä. Siinä on sama yhtenäinen 67 mm suodinkoko, kuin muissa peilittömien kameroiden Tamron-objektiiveissa.

Hinta ja toimitus

Objektiivin toimitukset alkavat vuoden 2021 lopulla

Objektiivin hinta julkistetaan myöhemmin.

Lisätietoja saadaksesi ota yhteyttä osoitteeseen: info@focusnordic.fi

Tärkeimmät ominaisuudet

• Maailman ensimmäinen 16,6 x all-in-one zoom
  • Erittäin nopea ja tarkka automaattitarkennus, lineaarimoottori tarkennusmekanismi VXD, luokkansa korkein taso
  • MOD: 15 cm, suurin suurennussuhde: 1:2 18 mm:n laajakulmalla
  • Luokkansa paras kuvanlaatu
  • Erinomainen tärinän kompensointi
  • Mukavan kompakti
  • Käyttäjäystävälliset ominaisuudet kuten kosteutta kestävä rakenne, fluoripinnoite ja zoom-lukko

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Lowepro, Ricoh/Pentax, Sirui, Joby, Kowa, Saramonic, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Rotolight, Kenko, Lume Cube, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen