2020-08-04 07:01Lehdistötiedote

Tamron julkaisee uuden objektiivin Sony E-kiinnitykselle

Uusi 70-300 mm F/4.5-6,3 Di III RXD on maailman pienin ja kevyin* telezoom-objektiivi täyskennoisille Sony E-kiinnityksen peilittömille kameroille

Vaikka Tamron on valmistanut monia suosittuja telezoom-objektiiveja, jotka ulottuvat 300 mm polttoväliin, järjestelmäkameroille, äskettäin julkaistu 70-300mm F4.5-6.3 on ensimmäinen malli, joka on suunniteltu täyskennoisille, peilittömille kameroille. Kehitetty ajatuksella tuoda helpon telekuvauksen ilo valokuvaajille kaikkialla, se on maailman pienin ja kevyin* 70-300 mm zoom-objektiivi. Se on vain 148 mm pitkä, 545 grammaa painava ja sen suurin halkaisija on 77 mm. Pienestä koostaan huolimatta se tarjoaa poikkeuksellisen kuvanlaadun.

Objektiivin kosteutta kestävä rakenne tarjoaa parempaa suojausta kuvattaessa ulkona, ja se jakaa 67 mm:n suodinkeirteen, joka on yhteinen kaikille Tamronin täyskennoisille ja peilittömille kameroille tarkoitetun objektiivisarjan jäsenille. Objektiivi myös hyödyntää kameran sisäisiä ominaisuuksia, kuten Sonyn Fast Hybrid AF ja Eye AF -toimintoja, jotka tukevat fantastista kuvauskokemusta. 70-300mm F4.5-6.3 on erittäin käytännöllinen objektiivi, joka tekee teleobjektiivilla kuvaamisen jännityksestä helpompaa kuin koskaan ennen monenlaisissa kuvaustyyleissä, mukaan lukien maisemat, urheilutapahtumat, luonto, muotokuvat ja monta muuta.

* Täysikennoisille peilittömille kameroille suunniteltujen 300 mm polttovälin zoom-objektiivien joukossa (Heinäkuussa, 2020: Tamron)

Hinta ja toimitus

Uusi objektiivi on saatavilla syksyllä 2020. Tamron ilmoittaa hinnan lähempänä toimitusaikaa.

Lisätietoja saadaksesi ota yhteyttä osoitteeseen info@focusnordic.fi

Tärkeimmät ominaisuudet

• Maailman pienin ja kevyin koko helpottaa telekuvaamista.
  • Erinomainen optinen suorituskyky, korkea kuvanlaatu ja vähäiset vääristymät.
  • Automaattitarkennusjärjestelmän käyttövoimana on RXD-askelmoottoriyksikkö, joka toimii nopeasti, tarkasti ja hiljaisesti.
  • Kosteudenkestävä rakenne edesauttaa miellyttävää ja käyttäjäystävällistä valokuvauskokemusta.

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Lowepro, Ricoh/Pentax, Sirui, Joby, Kowa, Saramonic, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Rotolight, Kenko, Lume Cube, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen