2022-09-06 10:00Lehdistötiedote

Tamron esittelee ensimmäisen objektiivinsa Nikon Z -järjestelmälle

Tamron 70-300mm F/4.5-6.3 Di III RXDTamron 70-300mm F/4.5-6.3 Di III RXD

Tamron parantaa Nikon Z -järjestelmää luokassaan maailman pienimmällä ja kevyimmällä telezoomobjektiivilla: Tamron 70–300 mm F/4.5-6.3 Di III RXD.

Objektiivi on joustava ja soveltuu moniin käyttökohteisiin, kuten urheilun, luonnon ja muotokuvien kuvaamiseen. Telezoomobjektiivit ovat usein suuria ja kömpelöitä, mutta tämä on poikkeus. Painoltaan ja mitoiltaan se on vain 580 g ja 150,3 mm, mutta tuottaa silti uskomatonta kuvanlaatua ja on suunniteltu sopimaan Nikonin Z-kiinnityksellisiin kameroihin.

Objektiivin rakenteessa on 15 linssiä 10 ryhmässä. LD-linssielementti (matalahajonta) vähentää väripoikkeamia. Tavallista telepolttoväliä edustava 300 mm suunnittelu takaa erinomaisen erottelukyvyn laidasta laitaan. Uusi objektiivi luo koko zoom-alueella äärimmäisen tarkkoja ja selkeitä kuvia, kiitos Tamronin BBAR-pinnoitteen, jonka upea heijastuksenesto on maailmankuulu.

Objektiivin rakenne on kosteudenkestävä ja sitä voi käyttää ulkoilmakuvauksessa rankoissakin sääolosuhteissa. Autotarkennus toimii poikkeuksellisen hiljaisella ja nopealla RXD-askelmoottorilla ja mahdollistaa huipputerävän tarkennuksen ylläpitämisen jopa jatkuvasti liikkuvissa kohteissa.

Erittäin hiljaisen autotarkennuksen myötä objektiivi sopii oivasti matalia äänenvoimakkuuksia vaativiin tilanteisiin, kuten videokuvaukseen.

Uusi 70–300 mm F/4.5-6.3 Di III RXD sopii helposti käytettäväksi erikoissuunnitellun Tamron Lens Utility -ohjelmiston kanssa, mikä takaa nopeat ja helpot laiteohjelmistopäivitykset.

Hinta ja toimitus

Uuden objektiivin toimitukset alkavat lokakuussa 2022 ja sen suositeltu myyntihinta on 809,00 euroa.

Lisätietoja saa osoitteesta info@focusnordic.fi

Tärkeimmät ominaisuudet

• Luokassaan maailman pienin ja kevyin telezoomobjektiivi
  • Kosteutta kestävä rakenne
  • Erinomainen erottelukyky reunasta reunaan
  • Tamron BBAR -pinnoite
  • Yhteensopiva Tamron Lens Utilityn kanssa
  • Loistava heijastuksenhesto

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Ricoh/Pentax, Sirui, Kowa, Saramonic, Think Tank, Gomatic, Boundary Supply, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Kenko, Lensbaby, Angelbird, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Seetec, Vaxis, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen