2020-10-12 11:01Lehdistötiedote

Suoratoistossa on tulevaisuus

Televisiolähetykset ovat muuttuneet perusteellisesti lyhyessä ajassa. Suoratoisto ei ole enää vain muutaman erikoistuneen yrityksen toimintaa vaan jopa pienemmät tuotantoyritykset voivat tarjota suoratoistopalveluita uuden teknologian ansiosta. Nykyään suoratoisto on kompaktia, edullista ja kaikkien saatavilla.

Focus Nordicilla, yhdellä Euroopan suurimmista valokuvaustuotteiden jakelijoista, on laaja valikoima suoratoistotuotteita. Uusina tuotteina juilkaisemme  Feelworldin videomikserin ja Seetecin referenssinäytön.

Feelworld Livepro L1

Feelworld Livepro L1 on monipuolinen videomikseri, jossa on 4 HDMI-tuloa monikameratuotantoon ja reaaliaikaiseen suoratoistoon. Se pystyy suoratoistamaan minkä tahansa neljästä HDMI-tulosta mihin tahansa suoralähetysalustalle kolmansien osapuolten suoratoisto-ohjelmistojen, kuten OBS:n, kautta.

Liitä kamerasi suoraan LIVEPRO L1 mikseriin ja voit vaihtaa suoraan neljän videokameratulon välillä. Voit myös yhdistää siihen tietokoneesi ja jakaa esimerkiksi PowerPoint-esityksen tai suoratoistaa pelaamista konsoliltasi.

Mikseri on helppokäyttöinen ja varustettu T-Bar -vivulla, joka tukee 14 siirtymäefektiä ja signaalin vaihtoa, sujuvaa käyttöä varten. Kaikki vaihdot tapahtuu reaaliajassa, joten voit striimata livenä mille tahansa sosiaalisen median alustalle, kuten Youtube, Facebook ja TikTok!

Livepro L1 on pienikokoinen mikseri, joka on tarpeeksi kompakti sopimaan laitekoteloihin ja kameralaukkuihin. Se on suunniteltu integroitumaan tyypillisiin videotuotannon työnkulkuihin, ruuvikiinnikkeillä se on mahdollista kiinnittää tavallisimpiin videoräkkeihin ja sen saa kiinnitetty kätevästi myös jalustaan. Kevyt muotoilu tekee siitä ihanteellisen myös mobiilivideosovelluksiin.

Mikserin toimitukset alkavat lokakuun aikana ja sen suositeltu myyntihinta on 429,00 euroa.

Tärkeimmät ominaisuudet

• USB-videokaappaus, joka täyttää UVC-standardin suoratoistoon
  • 4 HDMI-tuloa
  • Neljän tulon live-esikatselu
  • Automaattinen katkaisu ja manuaalinen vaihto (T-Bar -vipu)
  • T-Bar -vivussa on 14 siirtymäefektiä
  • Äänenvoimakkuuden säätö
  • Tukee kuuden kuvan PVW:tä
  • Lisensoituihin ominaisuuksiin sisältyy DSK, PTZ ohjaus jne.
  • Kompakti ja kevyt muotoilu, joka mahtuu laitekoteloihin ja kameralaukkuihin

Seetec Atem156

Seetec Atem156 näyttö on varustettu 15,6 tuuman IPS LCD-paneelilla. IPS-LCD-paneelin resoluutio on 1920 x 1080 ja kontrastisuhde 800:1. Näyttö on LED-taustavalaistu, sen kirkkaus on 250 cd/m², mikä antaa tarkan videon toiston. Se yhdistää laajan 170° katselukulman sekä vaaka- että pystysuunnassa.

Näyttö on varustettu neljällä 4 HDMI-tulolla, ja se tukee quad view-, dual view- ja single view -valvontatoimintoja. Tämä mahdollistaa täydellisen monikameravalvonnan missä tahansa paikassa. Neljällä erillisellä HDMI-painikkeella voit vaihtaa HDMI-signaalilähteen nopeasti ja neljällä pikanäppäimellä (F1 ~ F4) voit mukauttaa pikanäppäintoimintoja ja kutsua ne nopeasti.

Näytön toimitukset alkavat lokakuun aikana ja sen suositeltu myyntihinta on 619,00 euroa.

Tärkeimmät ominaisuudet

• 15,6 tuuman IPS LCD-paneeli
  • Rec.709 väristandardi
  • 4 pikanäppäintä
  • 4 X HDMI-tulo ja -lähtö
  • Varustettu 12V DC-virtalähteellä ja V-mount-akkulevyllä
  • Valmistettu kestävästä ja kevyestä lentokonealumiinista

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Lowepro, Ricoh/Pentax, Sirui, Joby, Kowa, Saramonic, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Rotolight, Kenko, Lume Cube, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen