2021-06-15 08:00Lehdistötiedote

Suodin tarinankertojille - Black Mist -suotimet Nisiltä

Nisi on pitkään ollut yksi maailman johtavista valo- ja videokuvaukseen tarkoitettujen optisten suotimien valmistajista. Nyt he ovat julkaisseet uuden pehmytsuotimien sarjan, jotka sopivat suoraan objektiiivin suodinkierteeseeen. Kyseessä ovat Nisi Black Mist -suotimet, jotka luovat pehmeää ja pastellimaista ominaisuutta.

Elokuvaajat ovat aikaisemmin käyttäneet matteboxeihin kiinnitettäviä black mist -levysuotimia, mutta nyt niitä on saatavilla myös 49–82 mm suodinkierteellä. Tämä suodin lisää kuviin ylimääräistä ulottuvuutta ja luonnetta. Huippuvalot saavat miellyttävän pehmennyksen, kun taas varjot säilyttävät tumman pään sävynsä. Samalla se myös vähentää kontrastia ja pehmentää ryppyjä, mikä tekee siitä erinomaisen muotokuvien kuvaamiseen.

Suotimet tulevat myyntiin kesäkuussa.

Suositeltu myyntihinta NISI BLACK MIST 1/8 72 MM -SUOTIMELLE on 110,00 euroa.

Tärkeimmät ominaisuudet

• Luo pehmeän, pastellimaisen valon laadun
  • Siinä on ylimääräinen kerros mustia täpliä, jotka hillitsevät kovaa valoa
  • Vähäinen yksityiskohtien menetys koko kuva-alalla verrattuna perinteisiin diffuusiosuotimiin
  • Runko on valmistettu messingistä, mikä helpottaa suotimen ruuvaamista linssiin objektiiviin
  • Saatavilla olevat koot: 49, 67, 72, 77 ja 82 mm
  • Saatavana kolme eri vahvuista pehmennystä: 1/2, 1/4 ja 1/8

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Lowepro, Ricoh/Pentax, Sirui, Joby, Kowa, Saramonic, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Rotolight, Kenko, Lume Cube, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen