2022-02-16 08:10Lehdistötiedote

SmallRigin uusi tehokas LED-valo sisällöntuottajille

SmallRig on jo pitkään ollut tunnettu edullisten, kompaktien ja joustavien kuvauslaitteiden suunnittelusta ja valmistuksesta elokuvantekijöille ja valokuvaajille. Heidän tuotevalikoimansa kattaa kaiken kamerarigeistä hartiatuki- ja jalustajärjestelmiin. Kaikki tuotteet on suunniteltu yhdessä tunnettujen ammattimaisten videokuvaajien ja valokuvaajien kanssa. Heillä on laaja valikoima ainutlaatuisia komponentteja, joiden avulla loppukäyttäjät voivat rakentaa ja modifioida unelmiensa laitteiston.

Nyt on tullut aika uudelle ja innovatiiviselle COB-valaisimelle, joka on suunniteltu tehokkaaksi sekä joustavaksi ja vielä erittäin kilpailukykyiseen hintaan.

Uudesta LED-valaisimesta, SmallRig 120RC, on kaksi versiota, RC120 D (päivänvalo) ja RC120 B (kaksivärinen). RC120 D:n teho on 62600 luksia (@ 1 m) ja RC120 B:n 52 800 luksia (@ 1 m) mukana tulevan heijastimen kanssa. Molemmissa LED-valaisimissa on ammattimainen väritarkkuus, CRI 95 ja TLCI 96.

RC120:ssä on 9 sisäänrakennettua valoefektiä, ja valoa on helppo ohjata joko uuden sovelluksen (Small GoGo) tai intuitiivisten hallintalaitteiden ja valikoiden avulla. Molemmissa LED-valaisimissa on Bowens-kiinnike, jonka ansiosta ne ovat yhteensopivia useimpien markkinoilla olevien valonmuokkaajien kanssa. Lanseerauksen yhteydessä SmallRig julkaisee myös useita uusia softboxeja, jotka on suunniteltu käytettäväksi uusien LED-valojen kanssa.

Toinen uusien LEDien jännittävä ominaisuus on erittäin hiljaisen tuulettimen melutaso, joka on vain 25 dB ±2 dB 1 metrin etäisyydellä. Tämä tarkoittaa, että vältät tuulettimen äänen, kun kuvaat esimerkiksi haastatteluja ahtaissa tiloissa ja mikrofonin on oltava lähellä valaistusta.

Kaksoisvirtalähdejärjestelmä tukee sekä verkkolaitetta että 14,4V/26V V-mount-akkua, kun sinun on työskenneltävä studion ulkopuolella. Riippumatta siitä, kuvaatko yhtenä päivänä yritysmuotokuvia ja toisena päivänä elintarvikemainoksia, SmallRig 120RC on sinulle sopiva LED.

Toimitus ja hinnoittelu

Suositellut myyntihinnat ovat 289,00 € (RC120 D) ja 339,00 € (RC120 B) ja niiden toimitukset alkavat välittömästi.

Saadaksesi lisätietoja, ota yhteyttä osoitteeseen info@focusnordic.fi

Tärkeimmät ominaisuudet

• Kannettava, kompakti, kevyt rakenne
  • Bowens-kiinnike
  • Ammattimainen väritarkkuus, CRI 95 ja TLCI 96
  • Voimakas 62600 luksin valoteho (RC 120 D @ 1 m) ja 52800 luksia (RC120 B @ 1m)
  • Voidaan ohjata sekä sovelluksella että valon sisäisillä ohjaimilla
  • Erittäin hiljainen tuuletin
  • 9 sisäänrakennettua valotehostetta
  • Voidaan käyttää sekä verkkovirtalaitteella että 14,4V/26V V-mount-akulla (lisävaruste)

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Ricoh/Pentax, Sirui, Kowa, Saramonic, Think Tank, Gomatic, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Rotolight, Kenko, Lume Cube, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen