2020-11-12 08:01Lehdistötiedote

Saramonicilta päivitetty langaton mikrofonijärjestelmä

Uudet Blink 500 Pro B1 ja B2 -järjestelmät vievät langattomien mikrofonien tehon ja kantaman aivan uudelle tasolle. Viime vuonna julkaistun Blink-mikrofonijärjestelmän kanssa Saramonic mullisti tavan, jolla käytämme langattomia mikrofoneja. Nyt on tullut paljon odotettujen Saramonic Blink 500 Pro B1 ja B2 pro-mallien vuoro.

Uusi sarja lisää edistyneitä ammatillisia ominaisuuksia, joita sisällöntuottajat, videokuvaajat ja suoratoistajat tarvitsevat. Laajennetun, jopa 100 metrin kantaman ja jopa 8 tunnin akunkeston ansiosta käyttäjillä on nyt vapaus tehdä laajempia, kattavampia otoksia pelkäämättä keskeytyksiä ja kuvata koko päivän yhdellä latauksella.

Uusi kaksikanavainen RX-lähetin sisältää sekä TRS- että TRRS-lähtöjohdot. Jotta järjestelmä toimisi täydellisesti sekä peilittömän järjestelmäkameroiden että muunlaisten kameroiden, tallentimien, mikserien, nykyaikaisten tietokoneiden ja monien muiden laitteiden kanssa. Se toimii kuulokeliitännällä varustettujen älypuhelinten ja tablettien kanssa. Vastaanottimessa on toivottu mono/stereo-lähtöasetus, joka antaa mahdollisuuden tallentaa jokainen mikrofoni erillisiin kameran ja tallentimen mikrofonitulojen kanaviin, kun käytetään kahta lähetintä.

Lähettimessä on uusi sisäänrakennettu monisuuntainen mikrofoni, jonka herkkyys on vaikuttavat -39 dB. Tämä antaa dynaamisen, kristallinkirkkaan äänenlaadun lähettimessä, joka voidaan helposti kiinnittää paitaan, kaulukseen tai liu'uttaa taskuun. Se toimii myös perinteisenä bodypack-lähettimenä käyttämällä mukana tulevaa suuntaamatonta SR-M1 lavalier-mikrofonia.

Saramonic Blink 500 Pro B1:llä ja B2:lla voit lähettää linjatason signaalin langattomasti ja tarjota liitännän mikrofoneille. Tämä tekee järjestelmästä erittäin monipuolisen, koska se voidaan kytkeä lähes mihin tahansa äänilähteeseen. Voit käyttää mukana toimitettua lavalier-mikrofonia, kytkeä minihaulikkomikrofonin, lisätä kuulokemikrofonin tai melkein mikä tahansa 3,5 mm mikrofoni, joka on kytketty tavalliseen TRS-liitäntään. Säädettävän mikrofonin vahvistuksen avulla saat täydellisen tason aina!

Sekä vastaanottimessa että lähettimessä on iso ja selkeä OLED-näyttö, jonka avulla voit seurata syöttötilaa, mikrofonitasojen pariliitosta ja paljon muuta. Uutta on myös mukana toimitettava latauskotelo, joka tarjoaa elintärkeän suojan varastointia ja kuljetusta varten, sekä tarjoaa myös ladattavan 2000 mAh:n sisäisen akun (vain B2), jonka avulla voit ladata järjestelmäsi milloin tahansa.

Hinta ja toimitus

Uusien Saramonic Blink 500 Pro B1 & B2 mallien toimitukset alkavat joulukuussa. Suositellut myyntihinnat ovat B1 239,00 ja B2 359,00 euroa.

Lisätietoja saadaksesi ota yhteyttä osoitteeseen info@focusnordic.fi

Tärkeimmät ominaisuudet

• Pieni ja kompakti
  • Lähetin toimii itsenäisenä mikrofonina ja se voidaan kytkeä lavalieriin tai muihin mikrofoneihin
  • Vaikuttava -39 db:n herkkyys
  • Vastaanottimessa voi olla enintään kaksi lähetintä
  • Mukana ladattava kantolaukku
  • 3,5mm linjatulo

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Lowepro, Ricoh/Pentax, Sirui, Joby, Kowa, Saramonic, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Rotolight, Kenko, Lume Cube, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen