2021-04-21 05:30Lehdistötiedote

Polaroid Go: maailman pienin analoginen pikakamera

Polaroid Go -kameran kannettava runko ja puettava ulkonäkö on suunniteltu seuraamaan mukanasi minne ikinä luovuus sinut vie. "Olemme palanneet Polaroidin alkuperäiseen perimään. Se on työkalu ja väline luojille kulttuurin eteenpäin viemiseksi", sanoo Polaroidin toimitusjohtaja Oskar Smolokowski.

Vain 10,5 cm pituudella, 8,3 cm leveydellä ja 6,1 cm korkeudella, Polaroid Go on maailman pienin analoginen pikakamera. Se on suunniteltu puettavaksi luovaksi kumppaniksi, ja se käyttää miniatyyrikokoa klassisesta, neliömäisestä Polaroid-filmistä. Uusi kamera ja filmi merkitsevät merkittävintä ja jännittävintä muutosta Polaroidin muotoiluun vuosikymmeniin.

Polaroid kuvailee kameran sisäisten komponenttien olevan järjestetty kolmiulotteisen Tetrisin tapaan, käyttäen huolellista kokoonpanoa yksinkertaisen ja vaivattoman ulkoasun aikaansaamiseksi ja pienimmän mahdollisen analogisen pikakameran tuottamiseksi.

Polaroid Go, joka on saatavana klassisena valkoisena värinä, nojautuu Polaroidin ikoniseen muotoiluperintöön luoden samalla pikakameraformaatin uudelle sukupolvelle. Pienestä koostaan ​​huolimatta kamerassa on kaikki mitä voit toivoa klassiselta pikakameralta. Polaroid Go sisältää selfie-peilin, itselaukaisimen, kauemmin kestävän akun, dynaamisen salaman, kaksinkertaisen valotuksen ja matkustamiseen sopivat lisävarusteet. Vain taivas on rajana, ei koko.

Polaroid Go -kameran ohessa lanseerataan uusi Go-filmi, joka luo Polaroidin klassisen neliömuodon uudelleen pienimmässä analogisessa filmissä, jonka tuotemerkki on koskaan tuottanut. Filmiarkin koko on 66,6 mm x 53,9 mm ja kuvan koko 47 mm x 46 mm.

Hinta ja toimitus:

Uuden Polaroid Go -kameran toimitukset alkavat kesäkuussa 2021, suositeltu myyntihinta on 129,00 euroa.

Lisätietoja saadaksesi ota yhteyttä osoitteeseen: info@focusnordic.fi

Tärkeimmät ominaisuudet

• Maailman pienin analoginen pikakamera
  • Klassinen neliöfilmi
  • Ikoninen muotoilu
  • Pitkäikäinen akku, joka kestää jopa 15 filmipakkausta
  • Kaksoisvalotus ja selfie-peili.

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Lowepro, Ricoh/Pentax, Sirui, Joby, Kowa, Saramonic, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Rotolight, Kenko, Lume Cube, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen