2021-09-06 12:03Lehdistötiedote

Polaroid esittelee edeltäjiään luovemman kameran: Polaroid Now+

Tässä on uusin apurisi: Polaroid Now+. Analoginen pikakamera, jonka voit yhdistää puhelimeesi Bluetoothilla® ja löytää entistä enemmän tapoja käyttää luovuuttasi. Avaa luova työkalupakkisi yhdistämällä Polaroid-sovellukseen tai sekoita pakkaa viidellä kokeellisella linssisuodattimella. Se on täysin analoginen, täysin sinun hallinnassasi ja on täällä näyttääkseen, mihin kaikkeen analogiset pikakamerat oikein pystyvät.

”Polaroidilla eletään erityisiä aikoja, sillä tuomme brändiämme ja edustamiamme arvoja kohti tulevaisuutta. Keskeistä tälle pyrkimykselle on, että alamme jälleen suunnitella ja valmistaa upeita tuotteita ja pidämme ne yrityksen ytimessä. Olen erittäin innoissani Now+:n mahdollistamasta kuvanlaadusta sekä uusista kauniista väreistä. Lisäksi sisällytämme pakkaukseen ensi kertaa fyysisiä suodattimia, sillä yhteisömme ihastui niihin ja ne ovat mainio jatke kokeilupalettiin – sovelluksella tai ilman”, sanoo Polaroidin toimitusjohtaja Oskar Smolokowski.

Polaroid Now+ sisältää enemmän luovia työkaluja kuin mikään muu pikakamera. Avaa sovellus ja vaihtele valon maalauksen, kaksoisvalotuksen, manuaalitilan ja monien muiden vaihtoehtojen välillä. Ehostetussa sovelluksessa on myös kaksi uutta ominaisuutta: aukonpriorisointi ja jalustatila. Molemmat näistä työkaluista antavat kuvaajalle valittavaksi syväterävyyttä ja pitkiä valotusaikoja.

Eikä luovuus siihen lopu. Polaroid Now+ sisältää myös linssisuodatinsarjan, jossa on viisi fyysistä suodatinta kameran linssiin napsautettavaksi. Kyllästä kuviesi väritystä, syvennä sävyeroja tai lisää uusia tehosteita kokeellisilla suodattimilla, kuten tähtikuvio, punavinjetointi sekä oranssi, sininen ja keltainen suodatin. Linssisuodatinsarjan mukana tulee jopa kantopussukka, jotta varusteet säilyvät ehjinä.

Polaroid Now+ -kamera on askel ylöspäin alkuperäisestä helposta Polaroid Now -kamerasta, joka julkaistiin vuonna 2020. Sen paranneltuun muotoiluun kuuluvat ydinominaisuudet kuten automaattitarkennus, dynaaminen salama ja ajastin, mutta nyt siinä on myös jalustakiinnitys ideoidesi vakauttamista varten. Se on luovan työn yhteiskumppani vailla vertaa.

”Suunnittelimme Now+:n rohkaisemaan ihmisiä olemaan vielä luovempia. Polaroid-sovellus on suunniteltu uusiksi alusta alkaen ja siinä on muun muassa uusia käyttötiloja ja virtaviivaistetumpi käyttöliittymä. Integroimme kameran kennon linssiryhmään parantaaksemme kameran mukana tulevien eri suodattimien vaikutusta ja päivitimme muotokielen vastaamaan Now- ja Go-malleja. Kausittainen siniharmaa värivaihtoehto on hillitympi ja kypsempi, mikä tekee tästä hienostuneimman Polaroid-kameran ikinä”, kertoo suunnittelun päävastaava Ignacio Germade.

Polaroid Now+:n lanseerausta brändi juhlistaa todistamalla kameransa luovaa potentiaalia sarjalla kansainvälisten sisällöntuottajien kanssa toteutettuja taiteellisia valokuvauskokeiluja.

Polaroid Now+ on Polaroidin toinen merkittävä lanseeraus tänä vuonna ja seuraa Polaroid Go -kameran ja -filmin kansainvälistä huhtikuista julkistusta. Kyseessä on tuotemerkin luovin kamerajulkaisu ikinä, ja Now+ onkin merkkipaalu Polaroidin missiolle tarjota mahdollisimman innoittavia työkaluja kuvaajille ympäri maailman.

Polaroid Now+ on saatavilla kolmessa värissä: musta, valkoinen ja uusi siniharmaa.

Kameran toimitukset alkavat syyskuun lopulla ja sen suositushinta on 159,00 euroa.

Lisätietoja saadaksesi ota yhteyttä osoitteeseen: info@focusnordic.fi

Tärkeimmät ominaisuudet

• Uusia luovia ominaisuuksia päivitettyyn Polaroid-sovellukseen yhdistettynä
  • Uusi nykyaikainen muotokieli
  • Paranneltu salama
  • Mukana tulevia uusia luovia suodattimia
  • Jalustakiinnitys

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Lowepro, Ricoh/Pentax, Sirui, Joby, Kowa, Saramonic, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Rotolight, Kenko, Lume Cube, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen