2021-03-31 06:05Lehdistötiedote

Pentax K-3 Mark III on vihdoin täällä

Uuden Pentax K-3 Mark III:n myötä Pentax jatkaa pitkää perinnettään tuottaa luotettavia kameramalleja, jotka ovat täynnä innovatiivisia ominaisuuksia.

PENTAX K-3 Mark III:n klassisen järjestelmäkameramallin alla on täysin päivitetyt sisukset. Suuri ja kirkas prismaetsin, jossa on 100 % näkökenttä ja 1,05-kertainen suurennus antaa kuvaajalle mahdollisuuden uppoutua täysin kuvaamiseen

Uusi 25 megapikselin BSI-kenno yhdessä uuden kuvankäsittelymoottorin ja kiihdytysyksikön kanssa tarjoaa erinomaisen kuvanlaadun poikkeuksellisen korkealla ISO-herkkyydellä (1 600 000).

Uusien teknisten ominaisuuksien, kuten uuden SAFOX 13 -automaattitarkennusjärjestelmän, rungon sisäisen tärinänvaimennuksen (IBIS) ja nopean kuvausnopeuden, jopa 12 kuvaa sekunnissa, ansiosta uusi PENTAX K-3 Mark III osoittaa, että perinteinen valokuvaus ja innovatiivisen kameratekniikan ei tarvitse olla toisiaan poissulkevia. Lisäksi ergonominen rungon muotoilu ja hallintalaitteet on optimoitu eri kokoisille käsille ja sormien pituuksille. Erittäin luja alumiinirunko ja lukuisat tiivisteet takaavat PENTAXille tyypillisen tukevuuden, sään- ja kylmänkestävyyden, jotta valokuvaajat voivat nauttia kuvaamisesta pitkään vailla rajoituksia.

Hinta ja toimitus:

Uuden Pentax K-3 III:n toimitukset alkavat huhtikuussa ja sen suositeltu myyntihinta on 2190,00 euroa.

Lisätietoja: info@focusnordic.fi

Tärkeimmät ominaisuudet:

• 100% etsin 1,05-kertaisella suurennuksella
  • 25 megapikselin BSI-kenno
  • Parannettu ergonomia
  • Uusi SAFOX 13 automaattitarkennusjärjestelmä
  • Kuvanvakaaja

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Lowepro, Ricoh/Pentax, Sirui, Joby, Kowa, Saramonic, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Rotolight, Kenko, Lume Cube, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen