2021-06-02 12:30Lehdistötiedote

Oletko sinä seuraava Ricoh GR -lähettiläs?

Ricoh GRRicoh GR

Ricoh GR on yksi kaikkien aikojen ikonisimmista katukameroista. Liikkuessaan analogisen aikakauden juurilla se on monen katukuvaajan ykköskameravalinta. Nyt etsimme kuvaajia ja sisällöntekijöitä, jotka suhtautuvat intohimoisesti katukuvaukseen ja tarinankerrontaan.

Ricoh GR -lähettiläänä saat kameran ja kaikki tarvittavat työkalut tarinasi kertomiseen.

Lähettiläänä sinä:

• Osallistu Focus Nordicin ja Ricohin some-kanaviin (maininnat, hashtagit jne.)
  • Tarjoa inspiroivia aiheita, ts. ohjeita kuvausvinkkeihin, mikä inspiroi sinua jne.?
  • Toimita vähintään 5 kuvaa/kuukausi
  • Valo- ja videokuvaa kulissien takaa
  • Muiden yhteensopivien Focus Nordic -tuotteiden testaus ja arvostelu

Tietoa Ricohista

Vuonna 1919 Ricoh/Pentax on yksi maailman arvostetuimmista ja kokeneimmista kameranvalmistajista. Pitkällä kamerateollisuuden kokemuksella ja innovatiivisilla teknisillä ratkaisilla Ricoh Pentax tarjoaa maailmanluokan järjestelmäkameroita ja kompakteja kameroita.

Hakemus

Etsimme valokuvaajia ja sisällöntuottajia, jotka asuvat ja toimivat seuraavissa maissa: Ruotsi, Tanska, Norja, Suomi, Latvia ja Liettua.

Otamme mielellämme vastaan hakemuksesi digitaalisessa muodossa. Helpoin tapa on lähettää sähköpostia osoitteeseen ambassador@focusnordic.com, jossa kerrot meille itsestäsi ja esittelet työsi. Sähköpostin on sisällettävä:

• Kirje meille, jossa esittelet ja kuvailet itseäsi ihmisenä - kuka sinä olet? Millainen tausta sinulla on? Miten päädyit valokuvaukseen? Kerro myös, miksi haet Ricoh Ambassador -ohjelmaan.
  • Kuvaus valokuvaustyylistäsi.
  • Mitä laitteita käytät.
  • 5-10 kuvaa, jpg-muodossa, suurin tiedostokoko 3 mb, joka esittelee työsi ja valokuvaustyylisi. (Työnäytteiden on tietenkin koostuttava omista valokuvistasi, jotka olet kuvannut ja käsitellyt).
  • Linkki Instagram-profiiliisi.
  • Linkki sivustoosi, jos sellainen on.

Ohjelmaan hakijoiden on asuttava ja oltava aktiivisia siinä maassa, johon he hakevat.

Tarvitsemme hakemuksesi viimeistään 30. kesäkuuta 2021.
XXXXXXX

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Lowepro, Ricoh/Pentax, Sirui, Joby, Kowa, Saramonic, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Rotolight, Kenko, Lume Cube, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen