2021-08-04 10:00Lehdistötiedote

Nomatic-laukut - nyt vihdoin saatavilla Euroopassa

Focus Nordic on ylpeä voidessaan ilmoittaa, että meidät on valittu Eurooppaan lanseerattavan Gomatic-laukkumerkin uudeksi eurooppalaiseksi jakelijaksi. Yhdysvalloissa tätä laukkumerkkiä myydään Nomatic-tuotemerkillä.

Nomatic/Gomatic perustettiin Yhdysvalloissa vuonna 2014 Kickstarter-projektina. Pari vuotta myöhemmin yritys on tunnettu valmistaja, jonka tuotemerkki tunnetaan korkealaatuisista laukkuistaan, nerokkaista toiminnoistaan ​​ja puhtaasta muotoilustaan. Yli 100 000 tuotetta lähetetään ympäri maailmaa. Kaksi perustajaa lähti luomaan kaikkien aikojen toimivimman repun ja matkalaukun. Nyt Gomatic tarjoaa täyden valikoiman huippuluokan kameralaukkuja, matkalaukkuja, jokapäiväisiä laukkuja ja lisävarusteita sekä kuuluisan tubettaja Peter McKinnonin suunnitteleman ja yhdessä kehitetyn kameralaukkumalliston.

Gomatic-laukut tarjoavat parhaan pakkausratkaisun valokuvaajille, sisällöntuottajille, bloggaajille tai vain niille ihmisille, jotka rakastavat "viimeiseen millimetriin asti" pohdittua pakkausjärjestelmää päiväretkelle, työmatkalle, viikonloppumatkalle tai pitkälle lomalle.

Peter McKinnon X Gomatic

Kuuluisa videokuvaaja, valokuvaaja ja tubettaja, Peter McKinnon, jolla on yli 5,4 miljoonaa seuraajaa, oli yrityksen uskollinen asiakas alusta alkaen. Hänellä on intohimo laitteita kohtaan ja hänellä on pakkomielle asioista, jotka auttavat häntä luomaan parempaa sisältöä joka päivä. Peter keksi tehdä yhteistyötä Gomaticin kanssa, luoda "oman" kameralaukun ilman kompromisseja. Heidän yhteistyönsä tuloksena syntyi fantastinen valikoima kameralaukkuja, täydellinen matkakuvauksen ekosysteemi, Peter McKinnon X Gomatic.

Laadukkaat laukut - toiminnalliset ja älykkäät, siistillä muotoilulla

Gomatic reput on valmistettu vahvasta, kestävästä, vedenpitävästä, päällystetystä materiaalissa, ja niissä on älykkäitä yksityiskohtia sekä toiminnallisia ratkaisuja. Joustavassa muotoilussa on erilliset ja säädettävät osiot varusteiden, kannettavan tietokoneen, tabletin ja vaatteiden turvalliseen säilytykseen. Gomatic-laukussa on vahvat saumat ja vetoketjut, ergonomiset hihnat, jotka ovat pehmeitä ja lempeitä harteillesi. Puhdas ja ensiluokkainen muotoilu tekee siitä täydellisen kumppanin kaikenlaisissa olosuhteissa.

Valikoima Gomaticin mallistosta:

Gomatic Peter McKinnon Camera Pack – matkustus

Gomatic Peter McKinnon Camera Pack 35L on erinomainen kamerareppu jokaiseen seikkailuun. Peter McKinnonin suunnittelemassa repussa on omat osiot sekä kameravarusteille että vaatteille 3-5 päivän matkalle. Irrotettavat ja taitettavat välilevyt, mahdollisuus laajentaa laukkua ja ulkoiset kantohihnat mahdollistavat sen, että voit pakata laukun haluamallasi tavalla. Se tarjoaa kannettavien tietokoneiden ja tablettien säilytystilaa sekä monia muita verkkotaskuja pienille esineille, kuten muistikorteille, kaapeleille, linssisuojuksille jne. upotetun Peter McKinnonin Pirate Life -logon kanssa.

Gomatic 40L Travel Bag V2

Patentoidun hihnajärjestelmän avulla voit siirtyä laukusta reppuun silloin, kun tarvitset enemmän joustavuutta. Jokainen 40 L Travel Bag -laukku sisältää mittatilaus pyykkipussin, joka pitää likaiset vaatteet erillään matkustaessasi. Repussa on useita erillisiä osioita tekniikalle, kengille, vaatteille, jopa vesipullotaskulle.  Tämä reppu on täydellinen matkakassi työmatkoille, viikonloppumatkalle tai pitkälle lomalle.

Gomatic Navigator Sling 6L

Tässä hämmästyttävässä matkakumppanissa on vedenkestävät ja pitkäkyntisiltä suojaavat vetoketjut matkustan turvallisuutta varten. Kun olet liikkeellä, vakaajahihna antaa sinulle lisätukea. Vesipullotasku ja korttipaikka hihnassa, kätevä metrokortille, kun liikut julkisilla liikennevälineillä.

Kirstine Lindholm, Focus Nordicin tuotepäällikkö: "Olemme erittäin iloisia voidessamme tarjota Gomatic-brändiä Euroopassa. En ole aikoihin nähnyt näin laadukkaita laukkuja. Ne on suunniteltu kiinnittäen huomattavaa huomiota yksityiskohtiin ja toiminnallisuuteen, ja ne ovat valmiita käsittelemään kaikkia elämän seikkailuja – todella järjestelmällisyyden taivas."

Tärkeimmät ominaisuudet:

• Laadukas, kestävä, vedenpitävä laukkumalli
  • Mukautuva ja monipuolinen järjestelmä optimoidulle sisäiselle ja ulkoiselle organisoinnille
  • Nopea pääsy varusteisiin, vaatteisiin ja muihin pienempiin tavaroihin
  • Mukava kantaa, hyvä tuki
  • Täydellinen kumppani työmatkoille, viikonloppumatkalle tai pidemmälle lomalle
  • Laaja valikoima lisävarusteita saatavilla

Gomatic-valikoima tulee myyntiin elokuussa 2021

Lisätietoja saadaksesi ota yhteyttä osoitteeseen Kirstine.lindholm@focusnordic.dk.

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Lowepro, Ricoh/Pentax, Sirui, Joby, Kowa, Saramonic, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Rotolight, Kenko, Lume Cube, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen