2023-04-12 07:00Lehdistötiedote

Nanluxin uusi äärimmäisen tehokas 900W RGBLAC LED-valo

Nanlux Evoke 900CNanlux Evoke 900C

Nanlux kehittää valoja ammattimaiselle elokuvateollisuudelle. Tänään he esittelevät uuden mielenkiintoisen tuotteen Evoke-sarjaan: Nanlux Evoke 900C.

Uusi Nanlux Evoke 900C on kompakti valaisin, jossa on paljon tehoa ja laaja värispektri. Huolimatta sen alhaisesta 7,7 kg:n painosta (vain valaisin), se pystyy silti ylpeilemään huikealla 12940 lux@3m tuotolla (45° heijastimella 5600K).

LED-valaisimessa on huipputekninen RGBLAC kuuden värin sekoitusjärjestelmä, joka lisää lime-, oranssipuna- ja syaanivärit ensisijaisten RGB-värien pohjalle ja saavuttaa väritarkkuudessa uuden tason. RGBLAC-värisekoitustekniikka tarjoaa enemmän värivaihtoehtoja ja erittäin laajan 1800K-20000K CCT-alueen G/M ±200-säädöllä. Tällaisen teknologian ansiosta se tuottaa erinomaista värintoistoa verrattuna muihin RGB/RGBW/RGBWWW LEDeihin. Uuden Evoken keskimääräinen CRI/TLCI onkin 96/96 ja TM-30 Rg keskimäärin 94 sekä TM-30 Rf keskimäärin 100.

Tämä valo on erittäin helppokäyttöinen, sillä kaikki parametrit ja siirtymät näkyvät päivitetyllä 3,5 tuuman täysvärinäytöllä. Neljä painiketta ja kolme säätönuppia sekä UI-suunnittelu tekevät käyttämisestä erittäin yksinkertaista ja suoraviivaista. Lisäksi langallinen ohjausportti on varattu kätevää ohjausta varten, kun valoyksikkö on kiinnitetty korkealle.

Valaisimessa on uuden sukupolven säädettävän tuulettimen ohjausjärjestelmän 4 eri toimintatilaa, joiden välillä voi valita kuvausskenaarion mukaan: Smart, Full Speed, Low Speed ja Off. Kun kuvaat 100 % Smart-tilassa, melutaso on 25 dBA. Lisäksi valorungon yokessa on 15°:n kallistussäätö, joka helpottaa työskentelyä kiinnitettyjen valonmuokkaimien kanssa.

Kokonaisuus on suunniteltu valaistusteknikot huomioon ottaen ja se tarjoaa kattavia langallisia ja langattomia ohjausmenetelmiä, jotka tarjoavat enemmän joustavuutta suunnittelijoille todellisten valaistusskenaarioiden perusteella. Uudessa Evoke 900C:ssä käyttäjät voivat valita useiden eri ohjausmenetelmien välillä: sisäänrakennettu, kauko-ohjain, Nanlink APP, DMX/RDM, LumenRadio CRMX, Art-Net/sACN ja langallinen ohjaus.

Valotehoa voidaan hienosäätää 0–100 %:n välillä 0,1 %:n askelin erittäin tasaisesti ja äkilliset hyppäykset matalalla tehoalueella 0–1 %:n välillä on tehokkaasti eliminoitu. DMX-ohjauksen kautta on käytettävissä viisi himmennyskäyrää, jotka vastaavat täydellisesti alan standardin ohjausvaatimuksia: lineaarinen, eksponentti, logaritmi, S-käyrä, gamma 2.2. Standardin CCT:n lisäksi Evoke 900C sisältää myös kehittyneempiä väritiloja, kuten Advanced HSI, RGBW, XY ja GEL.

Nanlux Evoke 900C on rakennettu paitsi tarjoamaan poikkeuksellista suorituskykyä myös kestämään kovia ympäristöolosuhteita. Valaisimen rakenne ja muotoilu on tehty varmistamaan luotettavuus ja kestävyys, joten se soveltuu erinomaisesti käytettäväksi erilaisissa ympäristöissä, kuten ulkotiloissa tai märällä säällä kuvattaessa. Sekä valaisin että virtalähde ovat on IP55-luokiteltuja, joten ne kestävät erinomaisesti vettä, pölyä ja muita elementtejä. Tämän säänkestävän ominaisuuden ansiosta käyttäjät voivat käyttää Evoke 900C:tä luottavaisesti missä tahansa sääolosuhteissa ilman huolta valon vahingoittumisesta. Tämä valaisin on suunniteltu kestämään kaikenlaiset olosuhteet, olipa kyseessä sitten kuvaaminen äärimmäisessä kuumuudessa, kylmässä tai märässä säässä.

Hinnoittelu ja toimitus

Uuden LEDin toimitukset alkavat toukokuussa 2023 ja sen suositeltu myyntihinta on

NANLUX Evoke 900C vetolaukulla 5 690,00 euroa

NANLUX Evoke 900C lentokotelolla 6 090,00 euroa

NANLUX Evoke 900C, FL-35YK fresnel ja lentokotelo 7 190,00 euroa

(Hinnat alv24%)

Lisätietoja saat osoitteesta info@focusnordic.fi

Tärkeimmät tekniset tiedot

• Erittäin tehokas 12940 lux@ 3 m
  • CCT 1800K-20000K
  • NL Mount -kiinnitys
  • IP55 sekä valaisimen että virtalähteen osalta
  • Erilaiset ohjausmenetelmät
  • Himmennys 0–100 %:n välillä 0,1 %:n askelin
  • Erinomainen tuulettimen säätö, jonka melutaso on 25 dbA 100 % Smart-tilassa
  • Geelitila 151 LEE-geelillä
  • 15 sisäänrakennettua efektiä valotehosteiden simuloimiseksi
  • Virtalähteessä pikakiinnitys

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Angelbird, Atomos, B&W Outdoor Cases, Boundary Supply, Celestron, Chasing, Datavideo, Delkin, Feelworld, Gomatic, Hähnel, Hollyland, Ilford, JOBO, Kenko, Kowa, Kupo Grip, Ledgo, Lensbaby, Lenspen, Lexar, Nanlite, Nanlux, Nisi, Nissin, Orca, Panasonic, Peak Design, Polaroid, Rhino, Ricoh/Pentax, Samyang, Saramonic, Seetec, Sirui, SmallRig, Tamron, Think Tank, Trancend, Velbon, Yololiv, Zeiss ja Zhiyun. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen