2024-04-10 12:00Lehdistötiedote

Nanliten uudet ohuet Pavoslim LED-valot

Nanlite PavoslimNanlite Pavoslim

Nanlite päivittää PavoSlim-sarjaansa kolmella uudella mallilla. Sarjalle ominainen superohut muotoilu on tunnetusti kevyt ja kestävä, mutta se tarjoaa samalla tehokkaan suorituskyvyn.

Uudet PavoSlim 240B ja 240C ovat kokoontaitettavia 2'x2' LED-paneeleja, jotka tuottavat erinomaisen valotehon. 240C:ssä on RGBWW-tekniikka, joka tarjoaa laajan värivalikoiman ja tarkan säädön. Uusi PavoSlim 60CL on ohut, pitkänomainen paneeli, joka sopii ahtaisiin paikkoihin, kuten ajoneuvoihin tai mataliin tiloihin.

Uudet LEDit sopivat erinomaisesti käytettäväksi valokuvausstudioissa ja niiden ulkopuolella. Metallirunkoiset ohuet paneelit ovat vankka vaihtoehto hauraammille taipuisille valaisimille, ja ne ovat paljon tehokkaampia älykkään rakenteensa ansiosta, jossa optinen linssi on sijoitettu jokaisen lähettimen eteen suorituskykyä maksimoimaan. Näin saavutetaan noin nelinkertainen teho verrattuna useimpiin vastaavan kokoisiin mattotyyppisiin valaisimiin.

PavoSlim-sarjan tärkeimpiin ominaisuuksiin kuuluvat korkea tarkkuus värintoistossa, luokkansa johtava valoteho ja liikuteltavuus. Jokaisen mallin mukana toimitetaan softbox ja hajotin valon hallintaa varten.

PavoSlim 240B ja 240C

PavoSlim 240B ja 240C ovat kokoontaitettavia, joten ne ovat helposti siirrettävissä ja nopeasti asennettavissa. Ohuesta profiilistaan (2,86 cm paksu) huolimatta ne tarjoavat vaikuttavan tehon: 22 990 lux@ 1 m (240B) ja 24 970 lux@ 1 m (240C) 5600K:n lämpötilassa vain 260 W:n teholla.

PavoSlim 240C:ssä on edistyksellinen RGBWW-tekniikka, jonka CCT-alue on 2700K-7500K ja tarkat värisäädöt, joissa G/M-säätö on ±150. Keskimääräinen CRI on 96 ja keskimääräinen TLCI 97. HSI-tilassa valon värisävyä, kylläisyyttä ja voimakkuutta voidaan säätää nopeasti 36 000 värin vaihtoehdolla. Se sisältää 151 sisäänrakennettua värigeeliemulaatiota ja 15 mukautettavaa valotehostetta.

PavoSlim 240B on kaksivärinen LED, jonka CCT-alue on 2700K-6500K, keskimääräinen CRI 95 ja TLCI 97. Se on varustettu 12 efektillä, jotka jäljittelevät todellisia valaistustehosteita.

Näiden ominaisuuksien ansiosta PavoSlim 240B ja 240C sopivat erinomaisesti haastatteluihin, pieniin ja keskisuuriin studioihin sekä korkealaatuisiin elokuva- ja televisiotuotantoihin.

PavoSlim 60CL

PavoSlim 60CL on pienikokoinen ja erillisellä ohjausyksiköllä varustettu valaisin, joka on ihanteellinen valaistukseen ahtaissa tiloissa. Sen maksimiteho on 7 094 luksia @ 1 m (vain valo, 5600K). Kuten PavoSlim 240C:ssä, myös 60CL:ssä on HSI, RGBW, 151 sisäänrakennettua värigeeliemulaatiota ja 15 erilaista elokuva- ja TV-valotehostetta. Siinä on myös G/M-siirtotoiminto, joka mahdollistaa tarkan yhteensovittamisen muiden valonlähteiden kanssa. Valo voi saada virtansa verkkovirralla, V-mount- tai NP-F-paristoilla, joten se soveltuu sisä- ja ulkokuvauksiin. PavoSlim 60CL sisältää ainutlaatuisen nopeasti pystytettävän softboxin nopeita kuvauksia varten.

Kaikissa PavoSlim-paneeleissa on kestävyyden takaava metallirunko, suorituskykyä on parannettu optisten linssien avulla. Tehokas lämmönsiirto on toteutettu ilman tuulettimia. Niissä on monipuolinen ohjausyksikkö ja ne tukevat erilaisia ohjausmenetelmiä, kuten Nanlink APP ja LumenRadio CRMX (60CL ja 240C).

PavoSlim LED-valaisimien asentaminen on nopeaa. Kevyet mallit mahdollistavat helpon kiinnityksen jalustoihin. Jokaisessa paneelissa on myös kierteitetyt reiät valinnaisia kiinnikkeitä varten.

Hinnoittelu ja toimitus

Uusien Nanlite Pavoslim-ledien toimitukset alkavat toukokuussa 2024.

Suositeltavat myyntihinnat ovat:

Nanlite PavoSlim 60CL RGBWW LED-paneeli - 739,00 euroa

Nanlite PavoSlim 240C RGBWW LED-paneeli - 1890,00 euroa

Nanlite PavoSlim 240B LED-paneeli - 1390,00 euroa

Lisätietoja saat osoitteesta info@focusnordic.fi

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Angelbird, Atomos, B&W Outdoor Cases, Boundary Supply, Celestron, Chasing, Datavideo, Delkin, Feelworld, Gomatic, Hähnel, Hobolite, Hollyland, Ilford, JOBO, Kenko, Kowa, Kupo Grip, Ledgo, Lensbaby, Lenspen, Lexar, Nanlite, Nanlux, Nisi, Nissin, Orca, OWC, Panasonic, Peak Design, Polaroid, Rhino, Ricoh/Pentax, Samyang, Saramonic, Seetec, Sirui, SmallRig, Tamron, Think Tank, Trancend, Velbon, Yololiv, Zeiss ja Zhiyun. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen