2022-03-16 13:10Lehdistötiedote

Nanlite jatkaa menestystarinaansa uudella Pavotube-valaisimella

NANLITE PAVOTUBE T8-7X NANLITE PAVOTUBE T8-7X

Kun Nanlite esitteli Pavotubet vuonna 2019, ne valtasivat luovan maailman ryminällä. Se oli uusi, kompakti ja innovatiivinen tapa valaista. Sen jälkeen he ovat tuoneet markkinoille useita uusia innovatiivisia valoja sisällöntuottajille ja elokuvan ammattilaisille. Nyt on tullut aika uudelle mielenkiintoiselle putkivalolle, jossa on pikseliohjaus: PavoTube T8–7x.

Uusi Pavotube on ohut, siinä on kompakti muotoilu ja sisäänrakennettu akku, jonka ansiosta sitä on helppo käyttää kaikissa olosuhteissa. T8-7X on metrin pituinen ja painaa vain 280 grammaa, mikä tekee valolla maalaamisesta ja sen käsittelystä kuvauspaikalla vaivatonta. Sen hämmästyttävien pikseliefektien avulla saat rajattomat luovat mahdollisuudet ja voit luoda animaatioefektejä, jotka eroavat tavallisista himmennyksistä ja värimuutoksista liikkeen tuomalla energialla.

Se tarjoaa erinomaisen väritarkkuuden, sillä sen keskimääräinen CRI on 96 ja TCLI 97. Siinä on myös laaja CCT-alue 2700 K - 7500 K ja G/M-säätö, joka sulautuu luonnollisesti jokaiseen kuvauskohtaukseen. Värimaailmaa voidaan laajentaa edelleen 36 000 värivaihtoehdon avulla HSI-tilassa.

PavoTube T8-7X tarjoaa useita ohjaustapoja eri sovelluksiin, mukaan lukien sisäinen, langallinen ja langaton ohjaus, mikä tyydyttää jokaisen sisällöntuottajan tarpeen hallita valoa. Sisäänrakennetun Bluetoothin avulla voit hallita kaikkea Nanlink-mobiilisovelluksella ja jopa muokata ja tallentaa omia efektejäsi helposti muistettaviksi esiasetuksiksi.

Luovuuden nälkä on täysin tyydytettävissä intuitiivisen käyttöliittymän ansiosta, jolla voidaan säätää CCT:n, HUE:n ja tehosteiden himmennystä.  Standardi USB Type-C -portti mahdollistaa langallisen ohjaimen liittämisen ja valinnaisen virtalähteen lataamisen.

PavoTube T8-7X on hyödyllinen työkalu, olipa kyseessä sitten sosiaalisen median sisällöntuotanto, elokuvatuotanto tai valokuvaus.

Hinnat ja toimitus

Uuden Pavotuben toimitukset alkavat huhtikuussa.

Suositellut myyntihinnat ovat:

Nanlite Pavotube T8-7X 1 LIGHT KIT 119,00 euroa
Nanlite Pavotube T8-7X 4 LIGHT KIT 479,00 euroa

Lisätietoja saadaksesi ota yhteyttä osoitteeseen: info@focusnordic.fi

Tärkeimmät ominaisuudet

• Laaja 2700–7500 K:n CCT-alue ja G/M-säädöt
  • RGBWW-värisekoitustekniikka, jossa on jopa 36000 väriä
  • CRI 96 ja TLCI 97
  • Kevyt: 280 g; Ohut: T8-muotoilu
  • Pikseliefektien hallinta
  • Useita ohjausmenetelmiä: Nanlink APP, DMX/RDM-ohjaus, langallinen ohjaus, sisäinen ohjaus

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Ricoh/Pentax, Sirui, Kowa, Saramonic, Think Tank, Gomatic, Boundary Supply, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Kenko, Lensbaby, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.