2022-03-08 07:00Lehdistötiedote

Monipuolinen gimbaali Zhiyunilta

Zhiyun Crane M2SZhiyun Crane M2S

Sisällön luomisessa on nykyään kyse joustavuudesta ja ainutlaatuisen ulkoasun löytämisestä. Maailman johtavan gimbaalimerkin, Zhiyunin, uusi Crane M2S ilmentää juuri tätä.

Kuvaatpa sitten Instan Reelsejä älypuhelimella, hiihtelet action-kamera kytkettynä tai kuvaat YouTube-videota peilittömällä kameralla, uusi Zhiyun Crane M2S on sinulle sopiva gimbaali.

Vain 549 grammaa painava Crane M2S on erittäin helposti mukana kannettava, aivan kuten puhelingimbaali, mutta se pystyy kantamaan peilittömiä kameroita, kuten Sony A7SIII:n ja pieniä kiinteäpolttovälisiä objektiiveja. Verrattuna tavalliseen Crane-M2-sarjaan uudessa gimbaalissa on erittäin kevyt runko yhdistettynä vahvempiin moottoreihin ja pidennettyihin akseleihin, mikä tekee siitä välttämättömän tarvikkeen tasaista kuvaa tavoitteleville kuvaajille ja sisällöntuottajille.

Toinen uusi ominaisuus on gimbaaliin sisäänrakennettu erittäin kirkas valo. Lumen-vahvistinteknologian avulla se voi tuottaa yli 1000 lumenin kirkkauden 2,8 m²:n alueella, mikä on ihanteellinen kuvauskohteiden valaisuun suoraan kuvassa. Valon värilämpötila on 5500 K ja CRI 90+. Valaisimessa on viisi säätötasoa, ja siinä on neljä kiinnitettävää värisuodinta, jotka antavat käyttäjälle enemmän luovuutta ja hallintaa.

Crane M2S:ssä on uusin pikavapautustekniikka, jota on aiemmin käytetty vain Crane M2S:n lippulaivagimbaaleissa. Pikavapautuksen V-muotoinen rakenne tarjoaa paremman työskentelytehokkuuden, kun taas kaksinkertaiset turvalukot varmistavat, että laite pysyy aina kiinnitettynä silloin, kun sitä tarvitaan.

Kompakti ja joustava muotoilu sekä intuitiiviset hallintalaitteet tekevät gimbaalista erittäin helppokäyttöisen kaikissa tilanteissa. 0,66 tuuman näyttö tarjoaa reaaliaikaisen tilatiedon ja käyttöparametrit sekä kamerasta että gimbaalista.

M2S tukee USB PD -pikalatausta jopa 12 W:n teholla USB-C-liitännän kautta, ja täysi latausaika saavutetaan vain 100 minuutissa, jolloin Crane M2S toimii jopa 10 tuntia (asetuksista riippuen).

Tuetut kamerat voidaan liittää suoraan USB-C-kaapelilla, jolloin suljinta voidaan ohjata suoraan ja kameraan voidaan syöttää jopa 5V/1A virtaa suoraan, mikä pidentää kameran akun käyttöikää.

Hinta ja toimitus

Uusi Gimbal on saatavilla heti

Suositeltu myyntihinta:

Zhiyun Crane M2S € 309

Zhiyun Crane M2S Combo € 389

Lisätietoja saadaksesi ota yhteyttä osoitteeseen: lasse.ericson@focusnordic.se

Tärkeimmät ominaisuudet

• Erittäin kevyt runko (549 g)
  • Pienikokoinen
  • Vahvemmat moottorit ja pidennetyt akselit
  • Gimbaaliin sisäänrakennettu erittäin kirkas valo
  • Käytettävissä on erilaisia kuvaustiloja: Pan Follow, Follow, Lock, POV, Vortex, Go jne.
  • Zhiyunsin Quick Release 4.0 -tekniikka
  • Tukee USB PD -pikalatausta
  • Voi syöttää virtaa yhteensopivaan kameraan USB-C:n kautta

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Ricoh/Pentax, Sirui, Kowa, Saramonic, Think Tank, Gomatic, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Rotolight, Kenko, Lume Cube, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen