2022-09-09 13:00Lehdistötiedote

Lyömätöntä suorituskykyä ja täydellistä valonlaatua Nanluxilta

Nanlux Evoke 1200BNanlux Evoke 1200B

On kulunut hädin tuskin vuosi siitä, kun Nanlux valloitti elokuvateollisuuden kertaheitolla Evoke 1200 -valaisimella. Tehokasta ammattitasoista ledivalaistusta tiiviissä paketissa ja voittamattomaan hintaan.

Nyt sarjaa laajennetaan entistä monikäyttöisemmällä ledivalaisimella: uusi Evoke 1200B.

Uusi Evoke 1200B tarjoaa virheetöntä valonlaatua samassa luokassa hyödyntämällä kahta 1 200 W kaksiväristä ledisirua pistematriisiasetelmassa. Se on huomattavasti tehokkaampi ja tarjoaa 5 600 kelvinissä valontiheyden jopa 61 030 luxia kolmessa metrissä (heijastimen kanssa). Se on verrattavissa 1,8 kW PAR tai 2,5 kW HMI Fresneliin. Valaistus riittää takuulla huippunopeaan kuvaamiseen vailla pelkoa kuvataajuuden nostamiseen liittyvästä välkynnästä.

Uusi ledivalo sisältää edistyksellistä kaksiväristä valonsekoitusteknologiaa, mikä pitää värilämpötilan muutokset sujuvina ja tarkkoina 2 700 kelvinistä aina 6 500 kelviniin. Värilämpötilaa on helppo siirtää nuppia kääntämällä, eli CTO- ja CTB-geelit voi jättää pois laskuista. Näin myös elokuvanteko on joustavampaa, valaisimella voi jäljitellä luonnonvaloa auringonnoususta päivänvalon kautta auringonlaskuun. Sisäänrakennettu ulosvirtauksen vakiointiominaisuus tukee värilämpötilan säätämistä koko vaihteluvälillä ilman minkäänlaista voimakkuuden vaihtelua.

Himmentämisen voi hienosäätää erittäin pehmein 0,1 prosentin askelin ja yhtäkkiset sykäykset matalaulosvirtausalueella 0–1 % on poistettu. DMX-säätimellä voi käyttää viittä eri himmennyskäyrää alan tarkkojen säätövaatimusten täyttämiseksi: lineaarinen, exponentiaalinen, logaritmi, s-käyrä ja gamma 2.2.

Koko Evoke-valaisin (sekä loistediodi että virtalähde) on suojaluokitukseltaan IP54, ja sen ilmatiiviisti suljettu rakenne kestää äärimmäisiäkin oloja. Suuri ilmavirtamuotoilu mahdollistaa käytön kuumassa auringonvalossa ja estää ylikuumenemisen.

Evoke 1200B:n ies poikkeaa muotoilultaan 15 astetta, mikä mahdollistaa suuremman kaltevuuden tasovaloja ja muita muokkaimia käytettäessä.

Uutta ledivalaisinta voi hallita helppotajuisilla sisäänrakennetuilla säätimillä, DMX-/RDM-säätimellä tai langattomasti Lumenradio CRMX-, Bluetooth- tai 2.4G -säätimellä.

Hinta ja toimitus

Uusien LED-valaisimien toimitukset alkavat marraskuussa 2022 ja sen suositellut myyntihinnat ovat seuraavat:

NANLUX Evoke 1200B Spot Light - 4690,00 €
NANLUX Evoke 1200B Spot Light with Trolly Case - 4790,00 €
NANLUX Evoke 1200B Spot Light with Flight Case - 5190,00 €
NANLUX Evoke 1200B Kit (FL-35YK Fresnel Lens + Flight Case) - 6090,00 €

Hinnat sisältävät alv 24%

Lisätietoja saat ottamalla yhteyttä info@focusnordic.fi

Tärkeimmät ominaisuudet

• Kaksi 1 200 W kaksiväristä ledisirua pistematriisiasetelmassa
  • Suojaluokitus IP54 (valaisin sekä virtalähde)
  • 61 030 lux kolmessa metrissä 5 600 K (heijastimen RF-NLM-26 kanssa)
  • Ei välkyntää huippunopeassa kuvaamisessa
  • NL-kiinnitys
  • Värilämpötilan vaihteluväli 2 700 – 6 500 K
  • Erinomainen värintoisto:
    CRI/TLCI 96/95
    TM-30 Rf -keskiarvo 95 / Rg-keskiarvo 102

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Ricoh/Pentax, Sirui, Kowa, Saramonic, Think Tank, Gomatic, Boundary Supply, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Kenko, Lensbaby, Angelbird, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Seetec, Vaxis, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen