2023-01-11 09:00Lehdistötiedote

Luovia päivityksiä Nanlitelta

NanliteNanlite

Nanlite julkaisee massiivisen päivityksen suosituimpiin sarjoihinsa, PavoTubeen ja Forzaan.

Kuluneen vuoden aikana Nanlite on osallistunut useisiin alan messuihin ja kuunnellut palautetta kaupallisilta tuotantotiimeiltä, kuvausryhmiltä ja valokuvaajilta ympäri maailmaa. Kaikki tämä on johtanut useisiin päivityksiin valmistajan suosituimpiin tuotteisiin.

PavoTube II

15C/30C käyttää RGBWW-värisekoitustekniikkaa, jolla on sekä erinomainen että tarkka värintoisto. Niissä on laajempi CCT-alue 2700-7500K ja G/M±150-säätö, jotka mahdollistavat kattavammat valaistusvaihtoehdot eri vuorokaudenaikoina, mikä helpottaa valokuvien ja videoiden kuvaamista vaihtelevissa ympäristöissä.

Nämä kaksi putkea tehostavat tehoa aiempiin versioihin verrattuna, vaikka ne ovat lähes samankokoisia. PavoTube II 15C on 10 % ja PavoTube II 30C 20 % kirkkaampi kuin edelliset mallit. PavoTube II 15C/30C:n sisäistä ohjausta on myös optimoitu paljon intuitiivisemmalla kahden nupin toiminnalla, ja putket mahdollistavat nyt PD3.0-latauksen, virransyötön ja laiteohjelmiston päivityksen USB Type-C-portin kautta.

Forza

Forza 60/60B II pakkaa upean tehon ultrakompaktiin runkoon aivan kuten edeltäjänsä ja valaistusvoimakkuus on 3 420lux/2 096lux metrin etäisyydeltä.

Forza 60B II:ssa on kaksi lähtötilaa: perinteinen maksimitehotila ja uudempi vakiotehotila pienille LEDeille. Suhteellisen vakaa voimakkuus sallitaan, kun siirrytään vakiotehotilaan. Melunhallintaa on parannettu laskemalla melutaso 20 dbA:iin, jotta valot erottuisivat kilpailijoista.

Kaikki 60W-mallistossa käytetyt innovaatiot ja parannukset on sisällytetty myös uusiin Forza 300W ja 500W -malleihin.

Forza II -sarjassa on uusi säädettävä jäähdytysjärjestelmä, jossa on käytettävissä 4 toimintatilaa: Smart, Full speed, Low speed ja Off. Smart-tilassa melutaso laskee 23 dBA:iin. Melunhallinta on myös optimoitu huomattavasti edelliseen sukupolveen verrattuna Full speed -tilassa. Melun häiritsevyydestä ei ole huolta ääniherkissä kuvausympäristöissä, kuten haastatteluissa.

Forza 300/300B II:n ja 500/500B II:n värintoisto-ominaisuuksia on parannettu huomattavasti, mikä tekee niistä luotettavan lisäyksen elokuvantekijöiden työkalupakkiin. Forza 300/500 II:n CRI/TLCI on 96/97 ja Forza 300B/500B II:n keskimääräinen CRI/TLCI 96/97.

Ohjauskotelossa on uusi kompakti konsepti, jossa virtalähde on sijoitettu sen sisään, mikä pienentää Forza 300/300B II:n ohjausyksikön kokonaiskokoa 37 % ja Forza 500/500B II:n 16 %. Niissä on V-kiinnitteiset akkulevyt molemmilla puolilla, kaareva liitin, jossa on yksipuolinen lukitusmekanismi, ja integroitu pikalukituslaite, jotka lisäävät käyttömukavuutta kuvauspaikalla.

Sekä Pavotubessa että uudessa Forzassa on kattavat ohjausmenetelmät, mukaan lukien yksikön sisäiset, 2.4G, Bluetooth, DMX/RDM ja Nanlink-sovellus.

Tärkeimmät tekniset tiedot Pavotube II

• 0 % ja 20 % kirkkaampi kuin edellinen versio
  • Laajempi CCT-alue 2700K-7500K
  • G/M±150 säätötoiminnot
  • Enemmän tehoa samassa koossa PavoTube II 15C/30C:n kanssa 10 % ja 20 % kirkkaammat
  • Kaksi nuppia ja yksi painike intuitiiviseen käyttöön
  • PavoTube II 15C/30C:n sisäänrakennetut efektit lisääntyvät 15:een alkuperäisestä kuudesta.

Tärkeimmät tekniset tiedot Forza 300/500 II

• Enemmän valoa - parempi lopputulos
  • Alhaisempi virrankulutus, joka mahdollistaa pidemmän käyttöajan akulla.
  • Kattavat ohjausmenetelmät, mukaan lukien yksikön sisäiset, 2.4G, DMX/RDM ja NANLINK APP.
  • 11 efektiä Forza 300/500 II:ssa ja 12 efektiä Forza 300B/500B II:ssa. Jokaisen efektin parametrit ovat muokattavissa.
  • Sekä kaksois- että yhden akun virtaratkaisu, joka mahdollistaa Forza 300/300B II:n ja 500/500B II:n kytkemisen sekä vaihtamisen AC/DC-virran välillä.

Tärkeimmät tekniset tiedot Forza 60 II

• Erinomainen       tuulettimen ohjaus, jonka melutaso laskee 20 dbA:iin, vaikka tuuletin pyörii.
  • Kaksi Forza 60B II:n lähtötilaa, maksimaalinen tehotila ja vakiotehotila.
  • Monipuoliset ohjausmenetelmät, mukaan lukien sisäinen, 2.4G, Bluetooth, DMX/RDM

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Ricoh/Pentax, Sirui, Kowa, Saramonic, Think Tank, Gomatic, Boundary Supply, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Kenko, Lensbaby, Angelbird, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Seetec, Vaxis, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen