2022-06-08 12:00Lehdistötiedote

Luova gimbaali älypuhelimelle

Älypuhelimilla luodaan nykyään yhä enemmän sisältöä, mikä tarkoittaa sitä, että erottuaksesi massasta sinun pitää tehdä entistä luovempia sisältöjä.

Videossasi voi olla mahtavaa sisältöä, mutta jos kuva heiluu ja pomppii, on koko kokemus pilalla. Käsivaralla kuvan pitäminen vakaana on hankalaa, joten tässä kohtaa Zhiyunin uusi älypuhelimen gimbaali, Smooth Q4, osoittaa kätevyytensä.

Uusi 3-akselinen kuvanvakain on suunniteltu erittäin nopeisiin kuvaustilanteisiin, ainutlaatuisten videoiden kuvaamiseen ja luovuutesi lisäämiseen. Se on suunnattu liikkuvalle elämäntyylille, muodille, elokuvantekijöille, live-striimaajille, vloggaajille ja influenssereille.

Smooth Q4:n upouusi varren muotoilu ja parannettu tuntuma ja ote helpottavat salamannopeaa kokoon taittamista ja pakkaamista. Vaaka- ja pystykuvatilan välillä on helppo vaihdella yhdellä napsautuksella. Gimbaalissa on yksinkertainen ja saumaton yhden käden käyttöliittymä monitoimisella ohjauspyörällä ja sen avulla kuvaajat voivat säätää kirkkautta ja polttoväliä yhdellä painalluksella. Hyvin organisoidun ja parannetun ohjauspaneelin sekä intuitiivisten ilmaisimien ansiosta eri kuvaustilojen katselu ja niiden välillä vaihtaminen ei ole koskaan ollut helpompaa.

Kun gimbaali on avattu, sen 215 mm:n sisäänrakennettu jatkettava selfie-keppivarsi mahdollistaa kuvaamisen eri kulmista.

Smooth Q4:ssä on myös kaksipuolinen tehokas magneettinen 5500 K:n täytevalo, jossa on neljä säädettävää kirkkaustasoa. Valo on loistava, jos kuvaat pimeässä ympäristössä tai haluat lisätä ylimääräistä korostusta videoosi.

Yhdistettynä sovellukseen Smooth Q4 avaa uusia luovia ulottuvuuksia. ZY CAMI -sovelluksessa on upouusi ominaisuus, SMART Templates BTS (Behind the Scenes). Tämän toiminnon avulla käyttäjät voivat kuvata valitsemallaan mallilla, joka jäljittelee BTS-kameran liikettä ja näyttää elokuvantekijälle, miten kameraa kannattaa liikuttaa mallin mukaisen videon kuvaamiseksi. Kuvauksen jälkeen lopputulosta voi verrata vierekkäisillä ruuduilla.

Sovelluksen suodattimien, musiikin ja erikoistehosteiden lisäksi tämä tarkoittaa, että videoluomuksesi voivat todella erottua edukseen. Valitse vain haluamasi tilat ZY CAMI -sovelluksessa, ja SMOOTH Q4 ohjaa videokuvaajia automaattisesti luomaan upeita mestariteoksia.

Hinta ja toimitus:

Uuden Smooth Q4:n toimitukset alkavat heinäkuussa 2022 ja sen suositeltu myyntihinta on 149,90 euroa.

Saadaksesi lisätietoja ota yhteyttä osoitteeseen info@focusnordic.fi

Tärkeimmät ominaisuudet

• Erittäin kompakti ja kevyt
  • Kaksipuolinen voimakas magneettinen täyttövalo
  • Helppo vaihtaa maisema- ja muotokuvatilan välillä
  • Sisäänrakennettu 215 mm jatkettava selfie-keppivarsi

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Ricoh/Pentax, Sirui, Kowa, Saramonic, Think Tank, Gomatic, Boundary Supply, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Kenko, Lensbaby, Angelbird, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Seetec, Vaxis, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen