2022-11-08 07:00Lehdistötiedote

Luo uskomattomia videoita Zhiyunin uudella Smooth 5S -gimbaalilla

ZHIYUN SMOOTH 5SZHIYUN SMOOTH 5S

Uudella Smooth 5S:llä Zhiyun tarjoaa sisällöntuottajille täydellisen työkalun, jolla he voivat ilmaista itseään luovasti.

Uudessa Smooth 5S:ssä on useita päivitettyjä ominaisuuksia, kuten ylivoimainen kuvanvakain, joka tekee siitä tehokkaamman ja yhteensopivan suurempien älypuhelinten kanssa, tehokas sisäänrakennettu LED-täytevalo ja akku, joka kestää jopa 25 tuntia.

Gimbaalissa on uusi ammattimainen 3-akselinen muotoilu, jossa jokaisen akselin välissä on laajempi tila, ja joka mahdollistaa kameran liikuttamisen kaikista kulmista ilman rajoituksia.

Magneettisissa teräsmoottoreissa on päivitetty algoritmi, joka voi antaa virtaa suurikokoisille puhelimille. Laajempi puhelimen kiinnike auttaa tukemaan ulkoisia objektiiveja.

Uudessa gimbaalissa on intuitiivinen ohjauspaneeli ja -pyörä, jonka avulla gimbaalin kuvaustiloja, kuten PF, L, F, POV ja muita parametreja, on helppo säätää. Yhdistettynä Zhiyunin sovellukseen ZY Cami on helppo säätää zoomia ja tarkennusta ohjauspyörän avulla.

Yhdessä ZY Cami -sovelluksen kanssa käyttäjä voi käyttää luovia asetuksia, kuten Gesture Control, joka käynnistää tallennuksen, kun teet erityisen eleen, SmartFollow, joka seuraa kohdetta kuvassa, ja DollyZoom, joka lisää videoihin elokuvamaisen ulottuvuuden.

Uuden sisäänrakennetun 300 lumenin LED-valon lisäksi gimbaliin on mahdollista kiinnittää kaksi ylimääräistä magneettivaloa. Valojen CCT on 5000K ja CRI 90+, värilämpötilaa voidaan säätää mukana tulevilla suotimilla.

Smooth 5S -gimbaali on saatavana sekä harmaana että valkoisena.

Toimitus ja hinnoittelu

Uuden gimbaalin toimitukset alkavat marraskuussa 2022 ja sen suositellut myyntihinnat ovat seuraavat:

Zhiyun Smooth 5S - 239,00 euroa

Zhiyun Smooth 5S Combo - 309,00 euroa

Saadaksesi lisätietoja, ota yhteyttä osoitteeseen info@focusnordic.fi

Tärkeimmät ominaisuudet

• Uusi ammattimainen 3-akselinen muotoilu.
  • Kameran liikkeet kaikista kuvakulmista ilman rajoituksia.
  • Sisäänrakennettu 300 lumenin LED-valo.
  • Mahdollisuus kiinnittää kaksi ylimääräistä magneettivaloa.
  • Akku, joka kestää jopa 25 tuntia, lataus kestää  2 h PD-latauksella.
  • ZY Cami -sovellus tarjoaa useita malleja, suodattimia, musiikkia ja siirtymiä videollesi.

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Ricoh/Pentax, Sirui, Kowa, Saramonic, Think Tank, Gomatic, Boundary Supply, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Kenko, Lensbaby, Angelbird, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Seetec, Vaxis, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen