2020-06-29 12:31Lehdistötiedote

Lowepro laajentaa ProTactic-sarjaansa

ProTactic on Lowepron suosituin laukkusarja, joka sisältää kaiken pienistä pusseista isoihin reppuihin. Se on  tehty ammattilaisille, jotka tarvitsevat mukaansa suurimman osan laitteistostaan. Sarjalle on ominaista monipuolisuus, joustavuus ja se suojaa valokuvaajan laitteita vaikeimmassakin ympäristössä.

Lowepro laajentaa nyt tätä menestyssarjaa uudella jokapäivän repulla ja olkalaukulla, jotka sisältävät suositun irrotettavan QuickShelf-jakajajärjestelmän. Uudessa repussa, olkalaukussa ja päältä aukeavassa laukussa on kaikissa ProTacticin kestävyys ja valokuvaajille suunniteltu käytettävyys. Uudet tuotteet saattavat loppuun Street & Field -sarjan päivittämisen ProTactic-sarjaan, kun TopLoader Pro korvautuu ProTactic Utility System -yhteensopivalla TLZ-laukulla.

Laajennus sisältää neljä uutta laukkua:

ProTactic TLZ 70 AW ja ProTactic TLZ 75 AW

Joustava, kompakti ja rakennettu nopeutta varten. Päältä aukeava laukku on suunniteltu ammattilaisille, jotka vaativat ketteryyttä ja joustavuutta. Täysin yhteensopiva Lowepro ProTactic -sarjan reppujen ja vöiden kanssa. Laukkuja voidaan käyttää neljällä tavalla: olkapäällä, vyökotelona , rintalaukkuna tai vyöllä.

TLZ 70 AW – Yhteensopiva akkukahvaiselle kameralle ja 24-70mm f/2.8 -objektiivilla vastavalosuojan kanssa.

TLZ 75 AW - Yhteensopiva akkukahvaiselle kameralle ja 24-70mm f/2.8 -objektiivilla vastavalosuojan kanssa.

ProTactic MG 160 AW II

Ohut olkalaukku, joka toimii erinomaisesti kameran ja kannettavan tietokoneen laukkuna ja voidaan helposti muokata yksinkertaiseksi läppärilaukuksi. Laukkuun mahtuu ammattitason järjestelmäkamera yhdessä 70-200 F/2.8 objektiivin kanssa (irrotettuna), sekä kaksi muuta objektiivia ja salamalaite. CradleFit – tasku suojaa 13” kannettavaa tietokonetta iskuilta. Irrotettava jakajajärjestelmä, joka voidaan taittaa koon säätämistä varten. AW-sääsuoja suojaa laitteita rankalta keliltä, ​​kuten sateelta, pölyltä ja hiekalta.

ProTactic BP 300 AW II

Monipuolinen reppu, joka on jaettu 50/50-tilanjakajalla kameravarusteille ja henkilökohtaisille tavaroille. Laitteisiin pääsee käsiksi molemmilta sivuilta ja ylhäältä. Suosittu irrotettava QuickShelf-jakajajärjestelmä muuntaa repun helposti kamerarepusta suojaavaksi läppärirepuksi, joka sopii 15" kannettavalle tietokoneelle.

Laukkuun mahtuu ammattitason järjestelmäkamera yhdessä 70-200 F/2.8 objetkiivin kanssa kiinnitettynä, sekä kaksi objektiivia ja salamalaite. Kolmijalka voidaan kiinnittää molemmille puolille.

Hinta ja Saatavuus

Lowepron uuden ProTactic laukkujen toimitukset alkavat syyskuussa seuraavilla suositushinnoilla:

ProTactic TLZ 70 AW – 119,00 euroa

ProTactic TLZ 75 AW – 129,00 euroa

ProTactic MG 160 AW II – 189,00 euroa

ProTactic BP 300 AW II – 269,00 euroa

Lisätietoja saadaksesi ota yhteyttä osoitteeseen info@focusnordic.fi

Tärkeimmät ominaisuudet

• Kestävät ja monipuoliset laukut järjestelmäkameroille
  • Erittäin mukautuva sisätila
  • CradleFit-tasku kannettavaa tietokonetta varten
  • Useita sisäänkäyntejä
  • Korkeatasoinen suoja arvokkaille kameroillesi ja objektiiveillesi
  • Modulaarinen ulkoinen lisävarusteiden kiinnitysjärjestelmä
  • Tarjoaa mukavuutta ja suojaa

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Lowepro, Ricoh/Pentax, Sirui, Joby, Kowa, Saramonic, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Rotolight, Kenko, Lume Cube, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen