2022-09-09 09:00Lehdistötiedote

Langatonta videonsiirtoa: uudet Hollyland Mars 4K ja M1

Hollyland MarsHollyland Mars

Olit sitten vasta perustamassa yritystä, töissä suuressa studiossa tai vakiintuneessa tuotantoyhtiössä, langaton videolähetysjärjestelmä sekä nopeuttaa että helpottaa tuotantoa. Hollyland on tehnyt videolähetyksistä edullisia ja kaikille mahdollisia. Hollylandin uusilla langattomilla videolähetysjärjestelmillä Mars 4K ja Mars M1 kaikki voivat tallentaa, lähettää ja katsella videoita etänä ilman kaapeleita.

Mars 4K

Mars 4K on suunniteltu yhdistämään korkea suorituskyky ja luotettava laatu edulliseen hintaan. Uusi langaton videolähetysjärjestelmä kykenee 150 metrin näköetäisyyteen ja pitää viiveen huippupienenä, vain 0,06 s.

Korkearesoluutioista tuotantokykyä etsiville videokuvaajille suunniteltu Mars 4K -lähetin on yhteensopiva enintään kahden vastaanottimen tai neljän mobiililaitteen kanssa ja tukee nyt jopa 4K-ultrateräväpiirtovideolähetyksiä kuvataajuudella 30 fps.

Kanavanmääritysvaihtoehdot mahdollistavat häiriöttömän lähetyksen. Vakaa yhteys on mahdollista heti käynnistämisen jälkeen ja älykäs kanavahaku auttaa määrittämään käytössä ja valittavissa olevat kanavat.

Mars M4 tukee monenlaisia tasavirtavaihtoehtoja: 6 V – 16 V, NP-F-akkuja, USB-C-latureita ja D-Tap-liitäntäisiä akkuja.

• 4K-ultrateräväpiirtolähetys
  • 150 m kantomatka
  • 0,06 s pieni viive
  • SDI- ja HDMI-tuki
  • Yleislähetys- ja tuotantotasoinen kuvataajuus
  • Joustavat valvontavaihtoehdot
  • Älykäs kanavahaku ja -valinta
  • Useita virtalähdevaihtoehtoja
  • 12 Mt/s tiedonsiirtonopeus
  • Värillinen nestekidenäyttö, käyttäjäystävällinen käyttöliittymä

Mars M1

Uusi Mars M1 on pienikokoinen pitkän matkan ja pienen viiveen täysteräväpiirtolähetys- ja vastaanottonäyttö. Se on lähetin, vastaanotin ja monitori yhdessä paketissa. Mars M1 -näyttöä on helppo käyttää Mars Pro- ja Mars 4K -sarjojen kanssa ja vähentää näin tehokkaan kuvaustyön vaatimien laitteiden määrää.

Sen kantomatka on 150 m ja viive huippupieni 0,08 s.

Suunnittelultaan Mars M1 on innovatiivinen: siinä on 5,5 tuuman ja jopa 1 000 nitin kosketusnestekidenäyttö, jonka kanssa on helppo työskennellä kirkkaassakin auringonpaisteessa. Näyttö tukee Rec.709-väriavaruutta ja siinä on erinomainen värintoisto. Saatavilla on myös viisi valittavaa 3D-hakutaulukkovaihtoehtoa.

Mars M1 tukee monenlaisia tasavirtavaihtoehtoja: 6 V – 16 V, NP-F-akkuja, USB-C-latureita ja D-Tap-liitäntäisiä akkuja.

• Lähetys, vastaanotto ja monitori – yhdessä paketissa
  • 5,5 tuuman kosketusnestekidenäyttö
  • Älykäs kanavahaku ja -valinta
  • 3D-hakutaulukkoja
  • 1 000 nitin luminanssi
  • 150 m näköetäisyys
  • 0,08 s pieni viive
  • 4K / 30 fps
  • Purkamaton antenni

Hinta ja toimitus

Uudet siirtojärjestelmät ovat saatavilla lokakuussa 2022 alkaen ja niiden suositushinnat ovat seuraavat:

Hollyland Mars M1 5.5" - 659,90 €
Hollyland Mars 4K 450ft 4K Kit - 829,00 €
Hollyland Mars 4K 450ft 4K transmitter - 435,00 €
Hollyland Mars 4K 450ft 4K receiver - 435,00 €

Saadaksesi lisätietoja, ota yhteyttä osoitteeseen info@focusnordic.fi

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Ricoh/Pentax, Sirui, Kowa, Saramonic, Think Tank, Gomatic, Boundary Supply, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Kenko, Lensbaby, Angelbird, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Seetec, Vaxis, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen