2021-09-13 08:00Lehdistötiedote

Laadukkaat Think Tank -laukut nyt Focus Nordicin tuotevalikoimassa

Focus Nordic on ylpeä voidessaan ilmoittaa, että meidät on valittu Think Tankin uudeksi jakelijaksi.

Think Tank on tunnettu ja Euroopan markkinoilla vakiintunut brändi, joka suunnittelee ja valmistaa erilaisia ratkaisuja kamera-ammattilaisille. Heidän tuotteensa syntyvät valokuvaajien, videokuvaajien ja sisällöntuottajien yhteistyöllä heidän tuotesuunnittelijoidensa kanssa, ja heillä on yksi yhteinen tavoite — luoda kekseliäimmät ja tehokkaimmat ratkaisut kaikkiin valo- ja videokuvaustilanteisiin.

Think Tank tarjoaa laajan valikoiman kameralaukkuja, reppuja, sling bag -laukkuja, rullalaukkuja, matkakasseja ja käyttökelpoisia lisävarusteita, jotka tekevät matkustamisesta paljon helpompaa. Think Tank on tunnettu laadukkaiden ja muotoilultaan mukavien laukkujen valmistamisesta ammattilaisille, joiden avulla voit fiksulla tavalla kantaa kaiken tarvitsemasi mukanasi. Laukuissa on helppo pääsy välineisiisi, tarkkuudella suunnitellut yksityiskohdat, helposti muokattavat sisäosat sekä hyvä ergonomia. Ne ovat kevyitä ja valmistettu korkealaatuisista kankaista, jotka kestävät kovassa käytössä pitkään. Riippumatta siitä, missä olet tai minne olet menossa, laadukkaat laukut sopivat mihin tahansa tarpeeseen aina pienemmistä pusseista, linssikoteloista ja repuista suurempiin rullalaukkuihin.

Think Tank kuvailee tehtäväänsä seuraavasti: "Yksityiskohdat ovat meille pakkomielle. Laatu piilee yksityiskohdissa. Olemme ylpeitä siitä, että tuotteemme pärjäävät kaikenlaisissa olosuhteissa, joita voi esiintyä valokuvaustehtävän aikana.” Yksityiskohtien ja teknologian taju löytyy sekä Think Tankin että MindShift Gearin tuotteista ja monilla välinneillä on patentti ainutlaatuiselle suunnitteluratkaisulle samasta syystä kuin heidän tehtävänsä: tuotteiden pitäisi aina auttaa valokuvaajia, "olemaan valmiina ennen hetkeä".

Focus Nordic kasvaa voimakkaasti, sillä se toimi vuosi sitten 11:llä markkina-alueella ja on nyt Euroopan johtava valokuva-, video- ja optiikkatuotteiden jakelija, jolla on yli 70 tuotemerkkiä edustettuna 28:lla markkina-alueella. Korkealaatuisen Think Tank -tuotemerkin myötä olemme iloisia voidessamme laajentaa jo ennestään laajaa tuotevalikoimaamme entisestään.

Think Tank on yhdysvaltalainen yritys, jonka perustivat vuonna 2005 suunnittelijat Doug Murdoch, Mike Sturm sekä kuuluisat valokuvaajat Deanne Fitzmaurice ja Kurt Rogers. Think Tank -nimi, joka määritellään ideoita tuottavaksi organisaatioksi, kuvaa täydellisesti yrityksen kulttuuria ja missiota luoda kekseliäitä ratkaisuja. Think Tank on luonut joukon innovaatioita vuodesta 2005, joihin heidän kilpailijansa eivät kykene vastaamaan. Think Tankin filosofia on yksinkertainen: tuotteidemme pitäisi parantaa, ei häiritä, hetken vangitsemista.

Think Tank -valikoima on saatavilla Focus Nordicilta 13. syyskuuta 2021.

Saadaksesi lisätietoja, ota yhteyttä: info@focusnordic.fi

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Lowepro, Ricoh/Pentax, Sirui, Joby, Kowa, Saramonic, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Rotolight, Kenko, Lume Cube, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen