2023-01-25 08:10Lehdistötiedote

Kuljetusratkaisuja yksityiskohdista kiinnostuneille - Peak Design

Peak DesignPeak Design

Focus Nordic on iloinen voidessaan ilmoittaa, että laajennamme luovaa portfoliotamme yhden maailman tunnetuimman sisällöntuottajien, työmatkalaisten ja seikkailijoiden innovatiivisten lisävarusteiden valmistajan, Peak Designin, kanssa. Focus Nordic on 1. helmikuuta alkaen Peak Designin ylpeä jakelija Tanskassa, Suomessa, Norjassa ja Ruotsissa.

Mikään matka ei ole samanlainen. Peak Design on suunnitellut jo yli kymmenen vuoden ajan kameralaukkuja, hihnoja, klipsejä ja muita luovia lisävarusteita. Heidän tuotevalikoimansa on täynnä ratkaisuja, joissa älykäs muotoilu kohtaa toiminnallisuuden.

Riippumatta siitä, ostatko suuremman kamerarepun, ainutlaatuisella Anchor Link -järjestelmällä varustetun kamerahihnan tai kevyen hiilikuituisen matkajalustan, Peak Designin tuote on rakennettu siten, että pääset käsiksi varusteisiisi, voit järjestää ja suojata niitä sekä samalla edistää luovuuttasi.

Heidän suunnittelufilosofiansa on kehittää tuotteita, jotka ratkaisevat ongelmia, tuottavat mielihyvää, näyttävät hyvältä, vastustavat muotivillityksiä, vetoavat maailmanlaajuisesti, vanhenevat kauniisti, ottavat huomioon jokaisen materiaalin ja yksityiskohdan, ja joilla on mahdollisimman vähän häiritseviä vaikutuksia ihmisiin ja planeettaan. Kaikilla Peak Design -tuotteilla on elinikäinen takuu.

Peak Design on täysin hiilineutraali yritys, joka asettaa ihmiset ja planeetan voittojen edelle ja lahjoittaa 1 % tuloistaan ympäristöalan voittoa tavoittelemattomille järjestöille. Climate Neutral -järjestön toisena perustajana Peak Design on lähtenyt täysillä mukaan ilmastonmuutoksen vastaiseen taisteluun, ja he kutsuvat sinut mukaan.

Peak Designin innovatiivisesta Focus Nordicin tuotevalikoimasta löydät:

• Kamera- ja matkalaukut jokapäiväiseen käyttöön
  • Laukkutarvikkeet
  • Hihnat ja kiinnikkeet
  • Kolmijalat
  • Mobiilivarusteet

Heidän tuotteensa ovat samanaikaisesti hienostuneita, kestäviä, tyylikkäitä ja monikäyttöisiä, sanoo Kirstine Lindholm, joka vastaa Focus Nordicin huippumuotoilusta.

Peak Designin tuotevalikoima rakentuu käytettävyyden, organisoinnin, laajentamisen ja suojauksen ympärille, ja se on suunnattu sekä ammattilaisille että harrastajille.

Tuotteet ovat saatavilla Tanskassa, Suomessa, Norjassa ja Ruotsissa 1. helmikuuta alkaen.

Lisätietoja sähköpostitse teemu.salminen@focusnordic.fi

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Ricoh/Pentax, Sirui, Kowa, Saramonic, Think Tank, Gomatic, Boundary Supply, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Kenko, Lensbaby, Angelbird, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Seetec, Vaxis, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.