2024-01-31 13:15Lehdistötiedote

Kompakti kamerareppu, jossa on tilaa kaikelle tarvitsemallesi

ThinkTank Backlight SprintThinkTank Backlight Sprint

Think Thank on jo pitkään ollut tunnettu ammattikäyttöön tarkoitetuista kameralaukuistaan. Heidän tuotteet ovat suunniteltu suojaamaan laitteita turvallisesti ja kestämään päivittäistä käyttöä. Tänään he esittelevät uuden kompaktin repun valokuvaajalle, joka ei malta pysyä paikallaan, BackLight Sprint 15 L.

Vaikka uusi reppu on kompaktin kokoinen, siihen mahtuvat kaikki, mitä tarvitset onnistuneeseen kuvaukseen, ja se sopii yhtä hyvin metsäretkelle kuin katukuvaukseen kaupungissa.

Think Thank BackLight Sprint on räätälöity valokuvaajille, joilla on kevyemmät varusteet ja jotka haluavat kompaktin muotoilun. Se on tyylikäs ja kevyt reppu, joka sopii erinomaisesti vaelluksille tai kaupunkikävelyille. Ohuesta rakenteestaan huolimatta tähän 15 litran reppuun mahtuu normaalikokoinen kamerarunko ja kolme zoom-objektiivia. Käytännöllistä, taka-aukosta avautuvaa, pääsyä täydentää 2 litran etutasku henkilökohtaisille tavaroille. Minimaalisilla, mutta muhkeilla, valjailla varustettu reppu takaa mukavan, koko päivän kestävän kantamisen. Kahdessa suuressa sivutaskussa on tilaa noin litran vesipullolle tai vaihtoehtoisesti ne toimivat jalustan kannattimina. BackLight Sprintissä on kestävä vettähylkivä pinnoite kaikissa ulkokankaissa, joten se kestää säätä erinomaisesti ja sitä voidaan käyttää monipuolisesti kaikissa olosuhteissa.

Hinnoittelu ja toimitus

Uuden repun toimitukset alkavat heti ja sen suositeltava myyntihinta on

Think Thank BackLight Sprint 15 L harmaa - 179,00 euroa

Think Thank BackLight Sprint 15 L vihreä - 179,00 euroa

Lisätietoja saat osoitteesta info@focusnordic.fi

Tärkeimmät ominaisuudet

• Tilaa 1 kamerarungolle, 3 zoom-objektiiville ja sivussa olevalle jalustalle. Etutaskussa on tilaa henkilökohtaisille tavaroille.
  • Takapaneelista pääsee helposti käsiksi kameravarusteisiin ilman, että valjaat altistuvat lialle, vedelle tai mudalle.
  • Kameravarusteet on suojattu matkan aikana takapaneelin kautta, jolloin ne ovat suojassa selän takana.
  • Etutaskussa on 2 litran tilavuus henkilökohtaisille tavaroille.
  • Vastaa useimpien kansainvälisten ja yhdysvaltalaisten lentoyhtiöiden käsimatkatavaravaatimuksia.
  • Pehmustettu lantiovyö on irrotettava mukautettavuutta varten.
  • Korkealaatuiset YKK RC Fuse -vetoketjut.
  • Mukana on saumattu sadesuoja lisäsuojaa varten.
  • Saatavana harmaana ja vihreänä.

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Angelbird, Atomos, B&W Outdoor Cases, Boundary Supply, Celestron, Chasing, Datavideo, Delkin, Feelworld, Gomatic, Hähnel, Hobolite, Hollyland, Ilford, JOBO, Kenko, Kowa, Kupo Grip, Ledgo, Lensbaby, Lenspen, Lexar, Nanlite, Nanlux, Nisi, Nissin, Orca, OWC, Panasonic, Peak Design, Polaroid, Rhino, Ricoh/Pentax, Samyang, Saramonic, Seetec, Sirui, SmallRig, Tamron, Think Tank, Trancend, Velbon, Yololiv, Zeiss ja Zhiyun. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen