2022-02-22 08:00Lehdistötiedote

Huippuluokan suorituskykyä - CFexpress Type A -muistikortit Delkiniltä

Delkin Devices julkistaa uusimman lisäyksen muistituotteidensa valikoimaan: BLACK CFexpress™ Type A -muistikortti, jossa yhdistyvät lujuus ja luotettavuus sekä vertaansa vailla oleva suorituskyky. BLACK CFexpress -kortti tarjoaa ammattivalokuvaajille ja -videokuvaajille sopivat tallennus- ja siirtonopeudet ja se on suunniteltu erityisesti viimeisimmän sukupolven huippuluokan elokuvakameroihin.

Kun peilittömät kamerat siirtyvät yhä enemmän elokuvakäyttöön tarjoten erittäin datapainotteisia kuvausasetuksia, on entistäkin tärkeämpää tarjota muistikortti, joka pystyy vastaamaan näihin vaatimuksiin. SD-kortteja pienemmät ja jopa tehokkaammat CFexpress Type A -muistikortit luovat uuden standardin tulevaisuuden tallennusratkaisuille.

RAW-videoiden tallennus
Uudet Delkinin BLACK CFexpress Type A -muistikortit tarjoavat jopa 790 MB/s kirjoitusnopeuden, mikä mahdollistaa virheettömän elokuvalaatuisen videokuvauksen, mukaan lukien UHD 8K @ 30fps (400 Mbps jatkuva nopeus) Sony a1:ssä. Ne tukevat myös RAW-muotoista jatkuvaa sarjakuvausta ilman viivettä, joten arvokkaita sekunnin murto-osia ei jää koskaan näkemättä.

Nopeat tiedonsiirrot
Muistikortit pystyvät myös purkamaan tietoja jopa 880 MB/s nopeudella, mikä takaa nopeimman ja tehokkaimman tiedonsiirron kortilta tietokoneeseen, jolloin tiedostot ovat välittömästi käytettävissä ja jälkituotannon aloitusaika on nopeampi.

Jokainen Delkin CFexpress Type A -muistikortti on testattutäyden toimivuuden ja suorituskyvyn varmistamiseksi nykypäivän huippuluokan elokuvakameroissa, kuten Sony® a1, a7S III, a7 IV, FX3 ja FX6. Elinikäisen takuun lisäksi Delkin CFexpress-muistikorteilla on ensiluokkainen 48 tunnin vaihtotakuu.

Delkin BLACK CFexpress Type A -kortteja on saatavana 160 Gt:n ja 80 Gt:n kokoisina. Vaihtoehtona on myös Delkin POWER CFexpress™ Type A -muistikortti, joka on myös nyt lanseerattu.

Toimitus

Uusien korttien toimitukset alkavat helmikuussa 2022 seuraavissa kapasiteeteissa:

• DELKIN CFEXPRESS™ BLACK (TYPE A) 160 Gt
  • DELKIN CFEXPRESS™ BLACK (TYPE A) 80 Gt
  • DELKIN CFEXPRESS™ POWER (TYPE A) 160 Gt
  • DELKIN CFEXPRESS™ POWER (TYPE A) 80 Gt

Kortinlukija Delkinin CFexpress for Type A + SD -kortinlukijalle seuraa maaliskuussa

Lisätietoja, ota yhteyttä kirstine.lindholm@focusnordic.dk

Tärkeimmät ominaisuudet

• Hyväksytty Sony a1, a7S III, a7 IV, FX3 ja FX6 -malleihin
  • Tallentaa 8K-, 6K- ja 4K-videota korkeilla kuvataajuuksilla ja bittinopeuksilla
  • 48 tunnin vaihtotakuu
  • Lukunopeus (max.): 880 Mt/s
  • Kirjoitusnopeus (max.): 790 Mt/s (160 Gt), 730 Mt/s (80 Gt)
  • Sarjoitettu lisäsuojaa varten
  • Iskunkestävä, vedenpitävä, kestää äärimmäisiä lämpötiloja

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Ricoh/Pentax, Sirui, Kowa, Saramonic, Think Tank, Gomatic, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Rotolight, Kenko, Lume Cube, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen