2023-03-14 07:00Lehdistötiedote

Hollylandilta maailman ensimmäinen langaton kaksimikrofoninen ENC-intercom-kuulokejärjestelmä

Hollyland Solidcom C1 ProHollyland Solidcom C1 Pro

Hollyland esittelee maailman ensimmäisen langattoman kaksimikrofonisen ENC-intercom-kuulokejärjestelmän.

Langaton käyttö, mikä mahdollistaa käsien pitämisen vapaana, maksimoi tiimin tuottavuuden ja juuri tästä Hollyland on tunnettu. Nopea viestintä suurissa tuotantotiimeissä meluisissa ympäristöissä voi kuitenkin joskus olla haastavaa.

Uusi Solidcom C1 Pro on Hollylandin ensimmäinen langaton täysdupleksinen langaton kuulokejärjestelmä. Siinä on kaksimikrofoninen ENC (Environmental Noise Cancellation) ja Push-To-Talk-tekniikka. Kuulokkeet sopivat erinomaisesti tuotantotiimeille, jotka työskentelevät esimerkiksi musiikkifestivaaleilla, urheilutapahtumissa, videotuotannoissa tai muissa äänekkäissä ympäristöissä, joissa poikkeuksellinen kommunikaation selkeys on välttämätöntä.

Uusi Solidcom C1 Pro on suunniteltu DECT 6.0 -tekniikalla ja se tarjoaa täyden tuen useille laitteille. Suojattu viestintä on toteutettu siten, että järjestelmän ulkopuoliset henkilöt on estetty  kuulemasta sinun keskustelut laitteen salaustekniikan avulla. Solidcom C1 Pro toimii 1,9 GHz:n taajuuskaistalla, ja siinä on kaksoisantennijärjestelmä kummassakin kuulokkeessa, joten se mahdollistaa ennennäkemättömän häiriöttömän viestinnän vakauden ja selkeyden sekä kaksinkertaisen käyttäjäkapasiteetin viestintäkanavalla.

Kuulokkeissa on laajakaistainen äänialue 150Hz-7kHz ja luotettava LOS-viestintäalue jopa  350 m. Kussakin kuulokkeessa on kaksi mikrofonia, yksi yksisuuntainen päämikrofoni, joka tallentaa puhujan äänialueen ja yksi ympärisäteilevä toissijainen mikrofoni, joka tallentaa samanaikaisesti 360°:n taustamelutasot. Kehittyneen ENC-algoritmin avulla taustamelua voidaan poistaa jopa 20 dB.

Uusi Pro-versio on täysin yhteensopiva aiemman Solidcom C1:n kanssa, mikä tarkoittaa, että käyttäjät voivat lisätä Pro-kuulokkeet olemassa olevaan C1-järjestelmään ja parantaa näin sisäpuhelukokemusta paikan päällä.

Lisävarusteena saatavan Solidcom C1 Pro Hubin avulla voit laajentaa järjestelmää jopa 9 henkilöön ja tarjota silti saman kattavuuden. Paristokäyttöinen keskus tarjoaa myös lisäominaisuuksia, kuten jopa kolmen järjestelmän kaskadikytkennän, A/B-ryhmittelyn ja yhden näppäimen mykistys-, pilvipuhelu- (UAC) ja ilmoitustoiminnon, jolla voit kommunikoida välittömästi kaikkien kuulokkeiden kanssa.

Hinnoittelu ja toimitus

Uusien kuulokkeiden toimitukset alkavat huhtikuussa 2023 ja niiden suositellut myyntihinnat ovat:

Hollyland Solidcom C1 Pro 4 Set - 1439,00 €

Hollyland Solidcom C1 Pro 8 Set - 2890,00 €

Hollyland Solidcom C1 Pro Hub + 8 Set - 5090,00 €

Hinnat alv24%

Lisätietoja antaa info@focusnordic.fi

Tärkeimmät tekniset tiedot:

• Kaksoismikrofoni ENC
  • PTT-toiminnolla varustettu Talk/Mute-painike
  • 350 m vakaa kantama (LoS)
  • DECT 6.0 & 1,9 GHz -kaista
  • Käyttövalmis heti laatikosta.
  • Kevyt rakenne (noin 170 g akun kanssa)
  • Pitkäkestoinen akku ja useita virransyöttövaihtoehtoja
  • Kaskadiyhteys

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Angelbird, Atomos, B&W Outdoor Cases, Boundary Supply, Celestron, Chasing, Datavideo, Delkin, Feelworld, Gomatic, Hähnel, Hollyland, Ilford, JOBO, Kenko, Kowa, Kupo Grip, Ledgo, Lensbaby, Lenspen, Lexar, Nanlite, Nanlux, Nisi, Nissin, Orca, Panasonic, Peak Design, Polaroid, Rhino, Ricoh/Pentax, Samyang, Saramonic, Seetec, Sirui, SmallRig, Tamron, Think Tank, Trancend, Velbon, Yololiv, Zeiss ja Zhiyun. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen