2022-06-29 13:10Lehdistötiedote

Forza 150B - Joustava LED-valaisin Nanlitelta

Nanlite Forza 150BNanlite Forza 150B

Forza 150B:n myötä Forza-mallisto on kattavampi kuin koskaan. 150B on erittäin pienikokoinen, tarjoaa vaikuttavan tehon, toimii verkkovirralla tai akulla, ja voit lisätä lämpöä säädettävän CCT:n avulla. Sisäänrakennetuilla ohjaimilla, langattomalla Bluetoothilla ja 2,4G:llä sekä hiljaisella tuulettimella varustettu Forza 150B sopii täydellisesti liikkeellä oleviin kuvauksiin, livestreameihin ja muuhun. Se toimii saumattomasti muiden Nanlite-valaisimien kanssa, ja siinä on FM Mount, joka tarjoaa ekosysteemin lisävarusteita. Mukana on myös Bowens-sovitin rajattomiin luoviin mahdollisuuksiin.

Forza 150B on edeltäjänsä tavoin suunniteltu täydelliseksi kaikkialle meneväksi LED-valaisimeksi.

Forza 150B painaa vain 1,56 kg, joten sitä on helppo kuljettaa ja se on nopea asentaa tai siirtää kuvauspaikalle. Se ei ole myöskään tehnyt myönnytyksiä kirkkauden suhteen, sillä se pystyy tuottamaan 23130 luksia 1 metrin etäisyydellä (heijastimen kanssa).

Forza-perheeseen lisätty kaksivärivalaisu tarjoaa käyttäjille huomattavasti laajemman CCT-alueen 2700-6500 K, joka mahdollistaa tarkan ja johdonmukaisen volframi- (2700 K) tai päivänvalon (6500 K) valaistuksen.

Täysin himmennettävissä ja erinomaisella CRI- (ka. 96) ja TLCI-arvolla (ka. 98), tämä uusi lisäys Forza 150B:hen tekee siitä yhden tehokkaimmista, luovasti mukautuvista LED-valaisimista, jotka ovat saatavilla markkinoilla tällä hetkellä.

LED-valaisimessa on mahdollisuus käyttää V-mount-akkukahvaa, joka mahdollistaa perinteisen verkkovirtaratkaisun lisäksi vakaan mobiilin virransyötön. Ergonomisesti muotoiltu kahva tarjoaa helpon käsittelyvaihtoehdon, joka parantaa tehokkuutta kuvauspaikalla tai kuvauspaikalla ja mahdollistaa nopeat ja liikkuvat kuvaustilanteet.

Siinä on myös klassinen muotoilu: integroitu valaisinpää ja ohjausyksikkö, tukeva L-kiinnike, vähemmän kaapeleita ja intuitiivinen käyttöliittymä.

Forza 150B:ssä on säädettävä tuuletin, jonka äänentuotto on alhainen 20 dB, joten se on hyödyllinen haastatteluissa pienissä tiloissa ilman, että tuulettimen ääni häiritsee. Puhallin voidaan myös kytkeä pois päältä, jolloin maksimiteho on 20 %.

Sisäänrakennetut Bluetooth ja 2,4G kaksoismoduulit antavat Forza 150B:lle langattoman yhteyden suoraan Nanlink APP:n kanssa sekä epäsuorasti Nanlink Boxin kautta, ja jos tarvitaan monimutkaisempaa ohjausta, käytettävissä on myös DMX/RDM 3,5 mm:n liittimen kautta. Monipuolisemmat ohjausmahdollisuudet antavat käyttäjille mahdollisuuden selviytyä erikoistuneemmista ja hienovaraisemmista kuvausvaatimuksista.

Tämä tehon, koon ja monipuolisuuden yhdistelmä tekee Forza 150B:stä täydellisen valaisimen sekä pieniin projekteihin että suuriin tuotantoihin, joissa tarvitaan joustavuutta.

Hinta ja toimitus

Uuden Nanlite Forza 150B:n toimitukset alkavat heinä-elokuussa 2022.

Suositeltu myyntihinta on EUR 639

Saadaksesi lisätietoja, ota yhteyttä osoitteeseen odd.bergsto@focusnordic.no

Tärkeimmät ominaisuudet

• Vaihteleva värilämpötila 2700 - 6500 K
  • Täysin himmennettävissä 0-100 %
  • Älykäs helppokäyttöinen muotoilu
  • Kannettava ja kompakti
  • Erinomainen CRI 96 ja TLCI 98
  • Voidaan käyttää verkkovirralla tai akulla
  • Tukeva L-kiinnike
  • Bowens FM -kiinnike
  • Kauko-ohjaus Bluetoothilla tai langallisella DMX / RDM -ohjauksella

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Ricoh/Pentax, Sirui, Kowa, Saramonic, Think Tank, Gomatic, Boundary Supply, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Kenko, Lensbaby, Angelbird, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Seetec, Vaxis, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen