2023-05-15 11:00Lehdistötiedote

Focus Sport Opticsin loistavat yleiskiikarit

Focus Sport Optics SceneryFocus Sport Optics Scenery

Kesä lähestyy ja kun menet metsään, voit melkein kuulla luonnon kasvavan. Yksi parhaista tavoista nauttia luonnosta on tehdä se kiikarin avulla. Hyvä kiikari auttaa sinua näkemään yksityiskohtia, joita et näe paljain silmin. Focus Scenery on Focus Sport Opticsin uusi sarja, joka auttaa sinua saavuttamaan uuden ulottuvuuden ihanasta luonnostamme.

Uusissa Focus Scenery -kiikareissa on klassinen porroprismamalli, joka antaa sinulle hyvän optiikan omaavan kiikarin kohtuulliseen hintaan. Kiikarit on päällystetty kestävällä suojakumilla, joka suojaa kiikaria ja tarjoaa samalla maksimaalisen mukavuuden ja parhaan mahdollisen otteen, vaikka olisi kylmä ja sinulla olisi käsineet. Kiikareissa on kierrettävät silmäkupit, jotka takaavat mukavan näkemisen myös pidempien havaintojen aikana riippumatta siitä, käytätkö silmälaseja vai et.

Objektiivien FMC-pinnoite antaa käyttäjälle terävän ja kirkkaan kuvan ja suuri tarkennussäädin mahdollistaa nopean ja helpon tarkennuksen, jotta löydät kohteen nopeasti.

Uudessa kiikarivalikoimassa on viisi mallia: 8x40, 7x50, 10x50, 12x50 ja 7x50 vapaatarkenteinen kiikari. Kaikissa kiikareissa on BAK-4-prismat, joita pidetään parhaina Porro-prismatyyppeinä, koska ne on valmistettu ylivoimaisesta optisesta lasista, joka tuottaa selkeämmän kuvan.

Focus Scenery on loistava all-round-kiikari, joka on erinomainen väline ulkoilijoille, jotka haluavat monipuolisen ja laadukkaan kiikarin, joka toimii hyvin erilaisissa tilanteissa. Nämä kiikarit on suunniteltu soveltumaan monenlaisiin aktiviteetteihin, kuten lintujen tarkkailuun, patikointiin, metsästykseen, merenkulkuun ja luonnon tarkkailuun.

Yksi Focus Scenery -maisemien tärkeimmistä eduista on niiden monipuolisuus. Niillä on keskisuuri tai suuri suurennosalue, mikä tarkoittaa, että niitä voidaan käyttää sekä kauko- että lähihavaintoihin. 8x40-malli on paras monitoimikaukoputki, 12x50 sopii erinomaisesti lähelle ja kauas katseluun ja 7x50 soveltuu parhaiten meriympäristöön. 7x50 Free Focus -mallissa on mahdollisuus tarkentaa 10 metristä äärettömään.

Kaikissa Scenery-kiikareissa on myös laaja näkökenttä (115 m 1000 m:n etäisyydellä 10x50-kiikarissa), joten ne ovat hyödyllisiä laajojen alueiden nopeaan ja tehokkaaseen skannaukseen.

Toinen tärkeä kiikareiden ominaisuus on niiden kestävyys ja vankka rakenne. Ne on suunniteltu roiskeenkestäviksi, huurtumattomiksi ja iskunkestäviksi, mikä tarkoittaa, että ne kestävät kovia sääolosuhteita ja kovaa käsittelyä. Siksi ne sopivat erinomaisesti ulkoilma-aktiviteetteihin, joissa saatat kohdata epäsuotuisaa säätä tai karua maastoa.

Hinnoittelu ja toimitus

Uudet Focus Scenery kiikarit ovat saatavilla heti toimitettavaksi ja niiden suositushinnat ovat 119–149 euroa mallista riippuen.

Lisätietoja saat osoitteesta info@focusnordic.fi

Tärkeimmät tekniset tiedot

• Loistava all-round kiikari
  • Klassinen Porro-prismamalli
  • Bak-4 prismat
  • FMC-pinnoite
  • Helppo pitää paikoillaan pitkään
  • Suuri näkökenttä

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Angelbird, Atomos, B&W Outdoor Cases, Boundary Supply, Celestron, Chasing, Datavideo, Delkin, Feelworld, Gomatic, Hähnel, Hollyland, Ilford, JOBO, Kenko, Kowa, Kupo Grip, Ledgo, Lensbaby, Lenspen, Lexar, Nanlite, Nanlux, Nisi, Nissin, Orca, Panasonic, Peak Design, Polaroid, Rhino, Ricoh/Pentax, Samyang, Saramonic, Seetec, Sirui, SmallRig, Tamron, Think Tank, Trancend, Velbon, Yololiv, Zeiss ja Zhiyun. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen