2022-11-30 08:00Lehdistötiedote

Focus Nordic laajentaa tuotevalikoimaansa Atomosilla

AtomosAtomos

Focus Nordic on ylpeä voidessaan ilmoittaa, että Atomos on uusi osa luovan alan tuotemerkkien valikoimaa.

Olemme todella iloisia saadessamme Atomosin mukaan, Focus Nordicin tuotepäällikkö ja Atomosista vastaava Christian Bille sanoo.

Atomos on alalla tunnettu tuotemerkki, jolla on erittäin hyvä maine ja sen tuotteissa on kokoa ja ominaisuuksia, jotka sopivat kaikkiin tuotantoihin. Se on myös tuotemerkki, joka täydentää muita tuotteitamme ja tekee valikoimastamme täydellisemmän.

Atomosia käyttämällä luovat ammattilaiset voivat ylittää teknologiset esteet esimerkiksi helppokäyttöisillä, huippuluokan 4K- ja HD Apple ProRes -monitoritallentimilla. Nämä tuotteet antavat videoammattilaisille nopeamman, laadukkaamman ja edullisemman tuotantojärjestelmän, olipa kyse sitten sosiaaliseen mediaan, YouTubeen, televisioon tai elokuvateatteriin tehtävistä tuotannoista.

Atomosin ainutlaatuisella tavalla, jolla ohitetaan pakkaus- ja tallennusrajoitukset ja tallennetaan suoraan kameran kennolta, saat laitteistostasi enemmän irti. Samalla luot paremman työnkulun ja käytät uusinta teknologiaa helppokäyttöisissä tuotteissa, jotka alentavat tuotantokustannuksia.

Atomosin valikoimasta löydät tallentimet, tallentavat videomonitorit ja monitorit, kuten Ninja, Shinobi, Sumo ja Shogun, sekä muita luovia lisävarusteita, jotka täydentävät kokoonpanoasi. Tarjoamme koko Atomosin tuotevalikoiman sekä aloittelijoille että ammattilaisille.

Atomos on saatavana heti Focus Nordicilta.

Saadaksesi lisätietoja, ota yhteyttä osoitteeseen info@focusnordic.fi

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Ricoh/Pentax, Sirui, Kowa, Saramonic, Think Tank, Gomatic, Boundary Supply, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Kenko, Lensbaby, Angelbird, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Seetec, Vaxis, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.