2022-05-09 07:00Lehdistötiedote

Focus Nordic Kupo Gripin jakelijaksi Euroopassa

Focus Nordic ilmoittaa ylpeänä, että meidät on valittu Kupo Gripin jakelijaksi Euroopassa. Kupo on yksi johtavista ammattikäyttöön tarkoitettujen valaisinjalustojen ja kahvavarusteiden valmistajista valo- ja videokuvaus sekä lähetysmarkkinoille.

Laajasta ja kattavasta Kupo Grip -tuotevalikoimasta löydät huippuluokan valaistustukea, kahvavarusteita ja lisävarusteita elokuva-, televisio- ja valokuvausalan ammattilaisille. Kupo Grip -tuotteet tunnetaan paremmasta muotoilusta ja ainutlaatuisista tuotteista, joita ei löydy mistään muualta alalta. Tuotevalikoima koostuu suosituista 3- ja 4-suuntaisista kiinnittimistä, kahvan tukivarresta ja Master C -jalustasta, jossa on vallankumouksellinen patentoitu lukitusmekanismi.

Olemme erittäin iloisia saadessamme Kupo Gripin vihdoin osaksi luovaa valikoimaamme, joka koostuu valokuvaajille, uusille sisällöntuottajille ja tuotantoyhtiöille suunnatuista tuotemerkeistä, sanoo Odd Bergsto, Kupo Gripistä vastaava Focus Nordicin tuotepäällikkö.

Viime vuonna valaistus, äänentoisto ja suoratoistoon tarkoitetut tuotteet kasvoivat dramaattisesti. Kupo täydentää erinomaisesti näitä tuotteita ja sen avulla voit työskennellä paitsi luovemmin ja tehokkaammin myös turvallisemmin riippumatta siitä, oletko studiossa vai kentällä.

Kupo Grip -tuotteiden valikoimasta löydät:

• C-standit
  • Junior standit
  • Kevyet pienoisjalustat
  • Yläpuoliset jalustat
  • Rulla- ja kelausjalustat
  • Kahvat ja puristimet
  • Coupler-puristimet
  • Varret ja kiinnikkeet
  • Adapterit
  • Studiotuki
  • Studiotarvikkeet
  • Laukut ja laatikot
  • Valonmuokkaimet
  • Kameratuet

Tuotteita aletaan toimittaa toukokuun puolivälissä.

Lisätietoja saat ottamalla yhteyttä info@focusnordic.fi

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Ricoh/Pentax, Sirui, Kowa, Saramonic, Think Tank, Gomatic, Boundary Supply, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Kenko, Lensbaby, Angelbird, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Seetec, Vaxis, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen