2021-02-16 08:00Lehdistötiedote

Focus Nordic aloittaa HP Sprocket -tulostinten jakelun

Tulostaminen ei ole koskaan ollut niin helppoa kuin HP Sprocketilla. Tämä kompakti tulostin on suunniteltu kulkemaan mukanasi, minne ikinä sinä menetkin. Sprocket-tulostimessa on tyylikäs ja moderni muotoilu. Pienin malleista on suunnilleen älypuhelimen kokoinen! Tulostimella voit tulostaa suoraan älypuhelimesta tai tabletilta, ja teet tämän yhtä helposti kuin jaat kuvasi someen.

HP Sprocket -sovelluksella voit tulostaa heti 5x7,6 cm, 5,8x8,7 cm tai jopa 10x15 cm valokuvat ja tarrat (riippuen mallista) ja jakaa ne helposti ystävien ja rakkaiden kanssa. Sovellus lisää myös luovan ulottuvuuden. Voit muokata kuvia lisäämällä värisuodattimia, tekstiä ja grafiikkaa ennen niiden tulostamista.

HP Sprocket on tulostin sinulle, joka priorisoit mahdollisuuden tulostaa missä ja milloin tahansa, ja haluat laadukkaita tulosteita. Tulosteet ovat täydellisiä, jos haluat tulostaa kuvia häistä, juhlista tai vain laittaa ne jääkaapin oveen tai kuljettaa sinulle tärkeitä kuvia käsilaukussasi. Pienin HP Sprocket painaa vain 172 g ja kaikki tulostimet on varustettu Bluetoothilla, antaakseen sinulle parhaan ja sujuvimman tulostuskokemuksen.

Hinta ja toimitus

Tulostimen toimitukset alkavat maaliskuussa 2021 ja niiden suositellut myyntihinnat ovat:

HP SPROCKET LUNA VALKOINEN 109,00 euroa
HP SPROCKET SELECT ECLIPSE 139,00 euroa
HP SPROCKET STUDIO 169,00 euroa

Tärkeimmät ominaisuudet:

• Kevyt mukana kulkeva rakenne
  • Tyylikäs ja moderni muotoilu
  • HP Sprocket -sovellus iOS:lle ja Androidille voidaan ladata App Storesta ja Google Playsta ylimääräisiä muokkaus- ja tulostusvaihtoehtoja varten
  • Bluetooth-yhteys
  • Hyvä kuvanlaatu

HP:n ja Sprocketin omistaa HP Inc. tai sen tytäryhtiöt.

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Lowepro, Ricoh/Pentax, Sirui, Joby, Kowa, Saramonic, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Rotolight, Kenko, Lume Cube, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen