2021-06-16 07:00Lehdistötiedote

Elokuvaobjektiivi henkilöiden kuvaamiseen

Sirui jatkaa suosittujen ja edullisten anamorfisten objektiivien kehittämistä henkilökuvaamiseen soveltuvalla objektiivilla: Sirui Anamorphic Lens 1,33x 75 mm f/1.8.

Sirui Anamorphic Lens 1,33x 75mm f/1.8 objektiivi poistaa perspektiivivääristymät, jolloin henkilöt esitetään luonnollisemmalla tavalla, aivan kuten paljaalla silmällä. Aiempien objektiivien tapaan anamorfinen SIRUI 75 mm objektiivi tuottaa videoita 2.4:1 -kuvasuhteessa, jolloin vaakasuuntainen kuva-ala kasvaa 33 %, mikä lisää elokuvamaista tunnelmaa.

Suuri f/1.8 aukko helpottaa erottamaan kuvauskohteen taustasta. Kolmetoista himmenninlehteä tuottavat pehmeän ja miellyttävän bokehin. Ainutlaatuisten anamorfisten valo-ominaisuuksiensa ansiosta objektiivi tuottaa elokuvamaisia ​​horisontaalisia sinisiä heijastuksia ja kiehtovia taustatehosteita.

Objektiivin rakenne koostuu 16 elementistä 12 ryhmässä. Linssielementit toimittaa tunnettu saksalainen valmistaja Schott. Kuori on valmistettu lentokonealumiinista ja paino on vain 800 g (E-mountilla).

Objektiivi on saatavana viidellä eri kiinnityksellä: Sony E, Fuji X, Canon EF-M, Nikon Z ja MFT.

Hinta ja toimitus

Objektiivin toimitukset alkavat elokuussa ja sen suositeltu myyntihinta on 929,00 euroa.

Tärkeimmät ominaisuudet:

• Edullinen anamorfinen objektiivi
  • Erinomainen henkilöiden kuvaamiseen
  • F1.8 aukko, 13 himmenninlehteä
  • Tuottaa horisontaalisia sinisiä heijastuksia

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Lowepro, Ricoh/Pentax, Sirui, Joby, Kowa, Saramonic, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Rotolight, Kenko, Lume Cube, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen