2021-02-09 09:00Lehdistötiedote

Chasing M2 Pro – kevyt teollinen vedenalainen ROV

Chasing on ottanut askeleen kohti ammattimaisempaa droonia. M2 Pro on selvästi tehokkaampi vedenalaisdrooni, jolla on useita käyttötarkoituksia valokuvauksesta aina vedenalaisten rakenteiden tarkastukseen.

Vasta muutama vuosi sitten Chasing teki vaikutuksen saapuessaan markkinoille. Esittelemällä heidän ensimmäisen vedenalaisen droonin, Gladiuksen. Drooni, joka oli tehty havaitsemaan ja kuvaamaan elämää pinnan alla. Sittemmin he ovat lanseeranneet useita mielenkiintoisia malleja, joilla on erilaiset käyttötarkoitukset, mukaan lukien suosittu kalastukseen tarkoitettu Chasing F1.

Uudessa Chasing M2 Pron kahdeksan työntömoottoria on aseteltu vektoroidusti, mikä mahdollistaa paremman ohjauksen kaikkiin suuntiin. Aikaisempaan CHASING M2:een verrattuna M2 Pro -moottoreita on päivitetty 50 % tehokkaimmiksi ja sen suurin nopeus on nyt 4 solmua, maksimisyvyys 150 metriä ja suurin horisontaalinen toimintasäde on 400 metriä (lisävarusteena saatavalla 400 m kaapelilla).

Se ei ole vain yhteensopiva hienostuneiden lisälaitteiden, kuten tartuntakouran, valonheittimen, ja laserskaalaimen kanssa, mutta myös yhteensopiva ohjauskonsolin (erittäin kirkas näyttö), telakointiaseman, vedenalaisen USBL-paikannuksen, 700 Wh akun, monisäteisen kaikuluotaimen, apukameran ja muiden uusien M2 Pro Exclusive Enhanced Accessories -lisävarusteiden kanssa.

Chasing M2 Pro tarjoaa sisäänrakennetun 4K-videokuvauksen ja 12 megapikselin kameran digitaalisella kuvanvakautuksella, 4000 lumenin LED-valot, irrotettavan akun ja tallennuksen MicroSD-muistikortille. Kompaktin alumiinirungon paino on alle 6 kg, mikä mahdollistaa yhden henkilön käytön. Laite on myös erittäin nopea ottaa käyttöön vain kolmessa minuutissa.

Hinta ja toimitus

Chasing M2 Pron toimitus alkavat huhtikuussa ja suositushinta on 5490,00 euroa.

Lisätietoja saadaksesi ota yhteyttä osoitteeseen info@focusnordic.fi

Tärkeimmät ominaisuudet:

• Mukana 200 m kaapeli
  • 4K videokuvaus
  • Vaihdettava akku
  • Kiinnitettävissä useita erilaisia lisävarusteita tehtävän mukaan
  • Paino alle 6 kg

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Lowepro, Ricoh/Pentax, Sirui, Joby, Kowa, Saramonic, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Rotolight, Kenko, Lume Cube, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen