2021-05-10 10:00Presse meddelelse

Zhiyun Smooth Q3: Kamerastabilisatoren der sætter dine videoer i et bedre lys

Den nye kamerastabilisator med tre akser er forbedret med et enestående nyt kompakt og let design. Nye funktioner, herunder forbedrede lysfunktioner og intelligente skabeloner, giver flere muligheder for kreative optagelser, og et bedre layout og design af kontrolknapperne gør stabilisatoren nemmere at bruge. Og så får du endda Smooth Q3 til en meget konkurrencedygtig pris.

Til trods for den mere kompakte størrelse kan stabilisatoren bære en større vægt end forgængeren, Q2. Den nye Smooth Q3 vejer 20% mindre, men kan bære mere.

Kamerastabilisatoren er kompatibel med de fleste premium smartphones på markedet – selv når en ramme til beskyttelse er monteret på mobilen. Den maksimale bredde på den indstillelige smartphone-holder er 90 mm.

Det nye intuitive arrangement af kontrolknapperne giver en mere ubesværet betjening. Det er for eksempel meget nemt at skifte mellem portræt- og landskabsformat med tre tryk på udløseren, og optagelse i ultravidvinkel betyder, at storslåede landskaber er lige så nemme at optage som optagelser taget fra en lav vinkel.

På toppen af kamerastabilisatoren er der en lampe, der kan drejes 180°, og som giver ekstra lys til dine videoer. Lyset kan indstilles i tre forskellige styrker.

Kamerastabilisatoren giver ikke bare bedre videooptagelser med et blødere og mere professionelt look. Den kommer også med mange kreative muligheder til optagelser med 17 indbyggede SmartMode-skabeloner, der gør det hurtigt at komme i gang med at optage den type af videoer, du skyder ofte. Man kan bruge ZY Cami Editor til at krydre videoerne ved hjælp af tilpassede skabeloner, der indeholder en række musiknumre, specialeffekter og filtre.

Af yderligere nye funktioner kan nævnes bevægelseskontrol, SmartFollow 3.0 Object Tracking, en Dolly Zoom-funktion og MagicClone Pano, der med et enkelt tryk på udløserknappen markerer motivet og aktiverer intelligent tracking.

Ud over den nye kamerastabilisator Smooth Q3 introducerer Zhiyun også ZY Prime. Det er et abonnement, hvor medlemmerne får adgang til flere funktioner, såsom flere optage-skabeloner og ZY Remo-fjernbetjening, der lader en anden enhed kontrollere smartphonen på stabilisatoren.

Pris og levering:

Den nye kamerastabilisator kan leveres fra:

Varen er klar til levering

Vejledende udsalgspris:

Zhiyun Smooth Q3 DKK 749

Zhiyun Smooth Q3 Combo DKK 899 (Zhiyun Smooth Q3 Combo leveres med kompakt taske til Smooth Q3, trebenet stativ, håndledsrem og medlemskab på 1 år til Prime)

Kontakt venligst henrik.wernbo@focusnordic.se for yderligere oplysninger.

De vigtigste specifikationer:

• Nyt kompakt design
  • Bedre greb, kan styres med én hånd
  • Kan bære større vægt
  • Nem at folde sammen
  • Kreative skabeloner
  • Ekstra lys

Om Focus Nordic – Denmark

Focus Nordic Denmark i Rødovre ved København er en del af Europas største fotodistributør, Focus Nordic. Vores sortiment omfatter en række af de største agenturer inden for foto og tilbehør. Vores agenturer er Panasonic, Ricoh/Pentax, Kodak, Lowepro, Lexar, Transcend, Delkin, Steiner, Hähnel, Tamron, Ilford, Velbon, Sirui, Samyang, GePe, Joby, Kowa, Celestron, LumeCube, Kipon, Polariod Originals, Lomography, Azden, Nissin, Kenko, Polaroid, Novoflex, Zeiss, NiSi, Ledgo, Zhiyun og Rotolight. Derudover har vi vores egen produktlinje under navnet Focus. Focus Nordic er medlem af BSCI, som arbejder for bedre arbejdsvilkår. Se mere på www.focusnordic.dk

Kontakt personer

Mikael Westheimer