2023-05-24 13:00Presse meddelelse

Zhiyun lancerer to nye gimbals til ubegrænset kreativitet

Zhiyun_Weebill_3SZhiyun_Weebill_3S

Uanset om du fotograferer med en smartphone eller et professionelt kamera, er en gimbal måske det vigtigste værktøj ved siden af kameraet. Zhiyun er en af de førende producenter af gimbals til content creators og filmskabere, og annoncerer i dag en opdatering af to af deres mest populære gimbals - Zhiyun Crane M3S og Weebill 3S.

Zhiyun Crane M3S

Den nye Zhiyun M3S er det perfekte værktøj til vlogging, rejser og sociale medier.

Det ultrakompakte, bærbare powerhouse på 705 g har en højere bæreevne end sin forgænger og kan tage mere almindelige fuldformatkameraer og objektivkombinationer, men kan også bruges med mobiltelefoner og actionkameraer.

Ergonomien er forbedret, og brugerne kan uden besvær tage billeder takket være den nye Bluetooth-udløser, der giver mulighed for trådløs styring af zoom og optagelse med et enkelt tryk. En ny tilpasset to-i-en quick-release gør det muligt for brugeren at skille kameraet fra gimbal'en for at skifte batteri uden at skulle rebalancere kameraet igen.

Den nye M3S har en lille, men kraftfuld indbygget bi-colour-lampe, der ikke er større end en fingernegl.

Takket være en nyudviklet teknologi, som Zhiyun kalder Lumen Amplifier, kan lampen levere op til 1000 lux og har en justerbar farvetemperatur på 2700-5500K og er perfekt, hvis du f.eks. ønsker at lysne skygger i stærkt sollys.

Den nye gimbal leveres med PD-lynopladning, hvilket betyder, at en fuld opladning kun tager to timer, og at batteriet har en maksimal levetid på op til 7,5 timer.

Zhiyun Weebill 3S

Weebill gimbal er en af Zhiyuns mest populære gimbals til professionelle content creators. På den nye gimbal finder vi flere spændende nye funktioner som f.eks. en ny 10. generation af algoritmer, der øger gimbals ydeevne. Zhiyun har videreudviklet ergonomien i forhold til den tidligere model, og det nye SLING 2.5-design har et blødere greb, der gør det lettere at holde fast i den i længere tid uden at blive træt. Et nyt forlænget slyngegreb kan justeres til et tohåndsgreb og giver mulighed for justering af venstre- og højretilt af gimbalhåndtagets retning samt grebets tyngdepunkt, hvilket gør lavvinkel- og sling-mode-optagelser lettere.

Håndledsstøtten har en ny justerbar drejeknap, så brugeren kan justere vinklen efter eget ønske.

På den nye gimbal har Zhiyun valgt at fokusere mere på vertikale optagelser, og den nye gimbal leveres med en ny innovativ quick-release, der gør det nemt for brugeren at skifte mellem vertikal og horisontal tilstand uden at skulle afbalancere gimbal'en igen.

Ligesom den nye M3S leveres Weebill 3S med Lumen Amplifier-teknologi, og lampen leverer et kraftigt lys på 1000 Lux og har en justerbar farvetemperatur på 2600-5500K med en CRI på 90+.

På forsiden af gimbal'en er der to tilpassede knapper, som kan indstilles og tilpasses efter brugerens ønsker. Gimbal'en kan også kommunikere med de mest almindelige kameramodeller via Bluetooth, så du behøver ikke et kabel.

Gimbal har 12 timers batterilevetid og opnår fuld effekt på kun to timer med PD-opladning.

Den nye Weebill 3S er fuldt kompatibel med Zhiyun Transmount-økosystemet af tilbehør til overvågning og trådløs styring.

Prisfastsættelse og forsendelse

De nye gimbals er tilgængelig til øjeblikkelig forsendelse

Anbefalet salgspris er:

Zhiyun Weebill 3S combo gimbal DKK 3699;-

Zhiyun Weebill 3S gimbal DKK 359;-

Zhiyun Crane M3S combo gimbal DKK 409;-

Zhiyun Crane M3S gimbal 339;-

For yderligere oplysninger, kontakt venligst lasse.ericson@focusnordic.se

Vigtigste specifikationer

• Ultrakompakt med stor nyttelast (Zhiyun Crane M3S)
  • Indbygget bi-colour-lampe (Zhiyun Crane M3S)
  • Forbedret ergonomi (Zhiyun Weebill 3S)