2020-09-01 08:28Presse meddelelse

Transformér din kamerataske

LowePros nye og spændende GearUp Creator Box II er skabt til at være den ideelle taske-i-en-taske løsning, når du er på farten med dit kameraudstyr.

Den er ideel til at omdanne din eksisterende taske til en praktisk kamerataske eller til bare at få styr på tingene i din kamerataske. Det er tasken til dig, der er på udkig efter den perfekte bærbare løsning, der beskytter dit systemkamera og objektiver!

LowePros nye GearUp Creator Box-serie fås i tre størrelser, ML og XL, og er fremstillet af en hårdfør blanding af nylon og polyester.

Det smarte og fleksible design har indvendige, flytbare ruminddelere, der sikrer dit systemkamera og objektiver. Der er også en indvendig lomme til ekstra hukommelseskort og en udvendig lomme til dine kabler, objektivdæksler og tilbehør.

GearUp Creator Box har et nyt QuickDoor-åbningssystem, der giver hurtig og nem adgang til dit udstyr, mens en låsbar rem holder alt på plads.

Pris og levering af de nye modeller:

Taskerne kan leveres fra september.

• LowePro GearUp Creator Box M II

Indvendigt rumindhold på 2 liter: 13.5 x 8 x 18 cm

Vejledende udsalgspris: 279,- kroner

• LowePro GearUp Creator Box L II