2023-02-20 11:00Presse meddelelse

Tamron offentligører udviklingen af et nyt dynamisk vidvinkelzoom til Fuji X

Tamron 11-20mm F2.8 Di III-A RXD for Fuji X-MountTamron 11-20mm F2.8 Di III-A RXD for Fuji X-Mount

Tamron fortsætter med at styrke Fujifilm-objektivsystemet med et nyt, alsidigt og dynamisk vidvinkel-zoom, Tamron 11-20mm F/2.8 Di III-A RXD.

Selv om det er et zoomobjektiv med en hurtig F2.8-blænde, er objektivet meget lille og føles præcist afbalanceret og passer perfekt til Fujifilm-kameraernes pæne design.

Med et fuldformat-ækvivalent zoomområde på 16,5-30 mm er dette det ideelle objektiv til rejse-, landskabs- og gadefotografering. Objektivet er beskyttet af en fugtafvisende konstruktion og har en holdbar Fluorine Coating, der giver ekstra beskyttelse, når du fotograferer udendørs under barske forhold.

Når du fotograferer med 11 mm ultravidvinkel, giver objektivet mulighed for fantastiske nærbilleder og opnår en MOD på kun 0,15 m og et maksimalt forstørrelsesforhold på 1:4.

Tamrons RXD AF trinformede fokusmotor giver hurtig og præcis autofokus med fremragende fokussporing af bevægelige motiver, så du aldrig går glip af de vigtige øjeblikke. Desuden er objektivet ekstremt støjsvagt, så det er perfekt til både stillbilleder og videooptagelser i miljøer, der kræver støjsvage mekanismer.

Lancering er planlagt til foråret 2023. Prisen vil blive offentliggjort på et senere tidspunkt.

For yderligere oplysninger, kontakt venligst karsten.rath@focusnordic.com

Vigtigste specifikationer

• Ultravidvinkelzoomobjektiv med en hurtig F2.8-blænde
  • Fremragende optisk ydeevne