2019-11-19 07:13Presse meddelelse

Ricoh Theta SC-2 - et 360°-kamera for alle

Det nye RICOH THETA SC-2 er brugervenlig og perfekt til alle, der ønsker at blive inddraget i den fantastiske 360 graders billedverden og nyder at kunne dele oplevelsen på sociale medier.

Verden er ikke firkantet, så hvorfor begrænse dig til denne gengivelse af virkeligheden i dine fotos og videoer? Lige siden introduktionen af verdens første håndholdte 360°-kamera tilbage i 2013 har Ricoh været en af de førende producenter af de populære 360°-kameraer.

Brugen af 360°-kameraer bliver mere og mere udbredt, og nu lancerer Ricoh en opgradering til det populære Ricoh Theta SC 360°-kamera. Med det nye Theta SC-2 sørger Ricoh for at gøre 360°-oplevelsen tilgængelig for alle. Kameraet er lille nok til at passe ned i en lomme og kan optage fantastiske sfæriske fotos og 4K-videoer, klar til brug på sociale medier.

Kameraet leveres med en lang række optagelsesfunktioner som "Face", der genkender ansigter og tilføjer automatisk udglatning af hudtonerne samt "Night View" til optagelser med lavt støjniveau, når solen går ned. Desuden kan kameraet bruges til live blogging, og det er nemt at tilslutte det til en smartphone via Bluetooth eller trådløst netværk til fjernoptagelse.

Dette er det perfekte kamera til alle, der kan lide at dele billeder og videoer på sociale medier, eller til dem, der ønsker at begynde at bruge et 360°-kamera.

Pris og levering:

Ricoh Theta SC-2 kan leveres til december.

Vejledende pris: 2299,- kroner

Vigtige funktioner

• 4K-video 30fps
  • Nye optagefunktioner