2020-10-05 08:30Presse meddelelse

Kameraer fra Brinno fås nu hos Focus Nordic

Vi har alle set de flotte videoklip af et bylandskab, hvor du oplever en hel dag fra solopgang til solnedgang i løbet af bare nogle få sekunder. Det kaldes time-lapse, og producenten Brinno fremstiller time-lapse-kameraer, der er robuste, brugervenlige og frem for alt med en forbløffende lang batterilevetid.

Vi er alle fascineret af de flotte time-lapse-film, men så går det op for en, hvor meget arbejde det faktisk kræver: Mange tusind billeder skal under billedbehandlingen fremkaldes og flettes sammen til en video. Det kræver dygtighed, og det kræver tid.

Alt det har Brinno ændret!

Det har nemlig aldrig været nemmere at producere en time-lapse-film ved hjælp af en brugervenlig grænseflade og et intelligent design.

Tag en række billeder med et bestemt tidsinterval efter din optagelsesplan. Når du afslutter optagelsen, oprettes time-lapse-videoen automatisk. Du skal ikke bruge tid på at redigere optagelsen, og videoen kan straks deles med andre.

Læg hertil en forbløffende batteriydelse, og du har det, der skal til for at lave en fantastisk time-lapse-film.

Helt perfekt til dokumentation af et byggeprojekt eller stop-motion med dine børn.

BRINNO TLC200PRO

Kameraet kan bruge udskiftelige objektiver med CS-fatning, herunder det medfølgende 19mm objektiv. Batterilevetiden er op til 40 dage (afhængig af indstilling). Opløsning på 1280 x 720.

Vejledende udsalgspris: 1649,- kroner

BRINNO TLC2020

Kamera med HDR- og FHD-sensorer til optagelse af video med en opløsning på 1920 x 1080 i et synsfelt på 118°. Batterilevetiden er op til 82 dage (afhængig af indstilling).

Vejledende udsalgspris: 3149,- kroner

BRINNO BCC100 BUNDLE PACK

Kit med vejrbestandigt hus til at beskytte kameraet på en byggeplads. Synsfeltet på 140° lader dig lave bredere panoramaoptagelser af byggepladsen. Simpelt og ligetil. Batterilevetiden er op til 50 dage (afhængig af indstilling). Opløsning på 1280 x 720.

Vejledende udsalgspris: 1599,- kroner

BRINNO BCC200 BUNDLE PACK

Kit med kameraet TLC200PRO, støvtæt og vejrbestandigt kamerahus i klasse IPX4 og fastspændingsbøjle af aluminium i industriel kvalitet. Opløsning på 1280 x 720.

Vejledende udsalgspris: 2599,- kroner

BRINNO BCC2000 BUNDLE PACK

Sæt med kameraet TLC2000 – Professionelt byggepladskamera. Indstillelig fastspændingsbøjle og strømkabinet. Opløsning på 1920 x 1080.

Vejledende udsalgspris: 4799,- kroner

Takket være Brinnos intelligente strømforsyning er det nu også muligt at optage den magiske overgang mellem årstiderne.

Hvor længe tror du, at du kan optage med et kamera fra Brinno? Find ud af det ved hjælp af deres intelligente lommeregner:

Kameraerne kan leveres nu.

Kontakt henrik.wernbo@focusnordic.se for flere oplysninger

Vigtigste specifikationer:

• Brugervenlig
  • Automatisk oprettelse af time-lapse-video
  • Nem at fastgøre
  • Fantastisk billedkvalitet
  • Udskiftelige objektiver (kun visse modeller)

Om Focus Nordic – Denmark

Focus Nordic Denmark i Rødovre ved København er en del af Europas største fotodistributør, Focus Nordic. Vores sortiment omfatter en række af de største agenturer inden for foto og tilbehør. Vores agenturer er Panasonic, Ricoh/Pentax, Kodak, Lowepro, Lexar, Transcend, Delkin, Steiner, Hähnel, Tamron, Ilford, Velbon, Sirui, Samyang, GePe, Joby, Kowa, Celestron, LumeCube, Kipon, Polariod Originals, Lomography, Azden, Nissin, Kenko, Polaroid, Novoflex, Zeiss, NiSi, Ledgo, Zhiyun og Rotolight. Derudover har vi vores egen produktlinje under navnet Focus. Focus Nordic er medlem af BSCI, som arbejder for bedre arbejdsvilkår. Se mere på www.focusnordic.dk

Kontakt personer

Mikael Westheimer