2021-02-18 11:41Presse meddelelse

Focus Nordic – stolt distributør af HP Sprocket

HP Sprocket gør udskrivning nemmere end nogensinde før. Den kompakte printer er skabt, så du kan tage den med dig overalt.

Printeren har et elegant og moderne design, og den mindste model er omtrent på størrelse med en smartphone. Printeren kan udskrive direkte fra din smartphone eller tablet, og det er lige så let som at lægge billeder ud på de sociale medier.

Med HP Sprocket-app’en kan du lynhurtigt udskrive billeder og etiketter i formaterne 5x7,6 cm / 5,8x8,7 cm eller op til 10x15 cm (afhængigt af model), så det er nemt at dele billederne med venner og familie. App’en tilføjer en kreativ dimension, og du kan personliggøre dine billeder ved at tilføje farvefiltre, tekst og grafik, før du udskriver dem.

HP Sprocket er printeren til dig, der prioriterer at kunne udskrive når som helst, hvor som helst

og med en høj printkvalitet. Udskrifterne er perfekte, hvis du gerne vil have billeder fra et bryllup eller bare vil sætte dem på køleskabsdøren eller have dem med i tasken.

Den mindste model vejer kun 172 gram, og alle printere kommer med Bluetooth, der giver den bedst mulige og mest problemfrie oplevelse, når du skal printe.

Pris og levering

Printeren kan leveres i marts 2021.

De vejledende udsalgspriser er:

HP SPROCKET LUNA WHITE: 849,- kroner

HP SPROCKET SELECT ECLIPSE: 1049,- kroner

HP SPROCKET STUDIO: 1299,- kroner

HP og Sprocket ejes af HP Inc. eller virksomhedens datterselskaber.

Vigtigste specifikationer:

• Lav vægt
  • Elegant og moderne design
  • App’en HP Sprocket til iOS og Android kan downloades fra App Store/Google Play og giver ekstra redigerings- og udskriftsmuligheder
  • Bluetooth-tilslutning
  • Fantastisk billedkvalitet

Om Focus Nordic – Denmark

Focus Nordic Denmark i Rødovre ved København er en del af Europas største fotodistributør, Focus Nordic. Vores sortiment omfatter en række af de største agenturer inden for foto og tilbehør. Vores agenturer er Panasonic, Ricoh/Pentax, Kodak, Lowepro, Lexar, Transcend, Delkin, Steiner, Hähnel, Tamron, Ilford, Velbon, Sirui, Samyang, GePe, Joby, Kowa, Celestron, LumeCube, Kipon, Polariod Originals, Lomography, Azden, Nissin, Kenko, Polaroid, Novoflex, Zeiss, NiSi, Ledgo, Zhiyun og Rotolight. Derudover har vi vores egen produktlinje under navnet Focus. Focus Nordic er medlem af BSCI, som arbejder for bedre arbejdsvilkår. Se mere på www.focusnordic.dk

Kontakt personer

Mikael Westheimer