2022-06-08 12:00Presse meddelelse

En kreativ smartphone gimbal

Zhiyun Smooth Q4Zhiyun Smooth Q4

I dag bliver der skabt mere og mere content med smartphones, og det bliver stadig vigtigere at skabe unikke videoer, der skiller sig ud fra mængden, for at få dit budskab frem.

Du kan have lavet en fantastisk video, men hvis billedet ryster og vakler, er hele oplevelsen ødelagt. Det kan være svært at holde hånden helt stille, og det er her den nye smartphone gimbal, Smooth Q4, fra Zhiyun kommer til sin ret.

Den nye 3-aksede stabilisator er designet til super hurtige optagelser og mulighed for at producere unikke videoer samt at booste din kreativitet. Målrettet til en livsstil på farten, mode, filmskabere, live-streamere, vloggere og influencers.

Smooth Q4's helt nye armdesign og forbedrede følelse og greb, letter lynhurtig ud- og sammenfoldning. Det er nemt at skifte mellem landskabs- og portrættilstand med et enkelt klik. Den har en enkel og problemfri enhåndsbetjening med sit multifunktionelle kontrolhjul og giver filmskabere mulighed for at justere lysstyrken og justere brændvidden med et enkelt tryk. Takket være en velorganiseret forbedret betjening og intuitive indikatorer har det aldrig været nemmere at se og skifte mellem forskellige indstillinger.

Når den er foldet ud, giver dens 215 mm indbyggede forlængerhåndtag dig mulighed for at skyde i forskellige vinkler med en bredere baggrund.

Smooth Q4 leveres også med et dobbeltsidet kraftfuldt magnetisk fyldlys på 5500K med fire justerbare lysstyrker. Lyset er fantastisk, hvis du optager i mørke omgivelser eller ønsker at tilføje en ekstra dimension til din video.

Kombineret med appen udfolder Smoot Q4 nye kreative dimensioner. Den dedikerede ZY CAMI-app kommer med en helt ny funktion, SMART Templates BTS (Behind the Scenes). Denne funktionalitet giver brugerne mulighed for at filme ved hjælp af deres valgte skabelon, som efterligner BTS-kameraets bevægelse og viser filmmageren, hvordan han eller hun bedst kan bevæge kameraet for at optage skabelonvideoen. Brugerne kan derefter sammenligne deres optagelser side om side på en delt skærm med skabelonen for at sammenligne dem.

Dette, sammen med appens filtre, musik og effekter betyder, at dine videokreationer virkelig kan skille sig ud. Vælg blot de ønskede indstillinger i ZY CAMIi appen, og SMOOTH Q4 vil automatisk guide dig til at skabe fantastiske mesterværker.

Pris og levering:

Den nye Smooth Q4 vil kunne leveres fra juni

Den anbefalede udsalgspris er 1.149,00 og for Combo version 1.399,00

For flere oplysninger, venligst kontakt lasse.ericson@focusnordic.se

Nøglefunktioner

• Ekstremt kompakt
  • Vægt: 370g
  • Dobbeltsidet kraftfuldt magnetisk fyldlys
  • Let at skifte mellem landskabs- og portrættilstand
  • 215 mm indbygget forlængerstang

Om Focus Nordic – Denmark

Focus Nordic Denmark i Rødovre ved København er en del af Europas største fotodistributør, Focus Nordic. Vores sortiment omfatter en række af de største agenturer inden for foto og tilbehør. Vores agenturer er Panasonic, Ricoh/Pentax, Kodak, Lexar, Transcend, Delkin, Steiner, Hähnel, Tamron, Ilford, Velbon, Sirui, Samyang, Kowa, Celestron, LumeCube, Polariod, Azden, Nissin, Kenko, Polaroid, Zeiss, NiSi, Ledgo, Zhiyun og Rotolight. Derudover har vi vores egen produktlinje under navnet Focus. Focus Nordic er medlem af BSCI, som arbejder for bedre arbejdsvilkår. Se mere på www.focusnordic.dk