2024-06-24 12:25Pressmeddelande

Succé för Fiskarhedenvillans nya huskollektion – Familjär

Familjär traditionellFamiljär traditionell

I mars lanserade Fiskarhedenvillan Familjär, en ny huskollektion bestående av tre modeller som är framtagna för att möta behoven hos familjer som önskar ett prisvärt hus och välbyggt hus. Alla modeller i kollektionen kan fås i tre olika stilar, traditionell, modern och ladhus.

Totalpris för den minsta husmodellen Familjär 131 ligger från 2 994 000 kronor och avser standarsbyggsatsen och entreprenadkostnaderna.

– Det har visat sig att dessa hus passar många, vi har fått mycket positiv respons och en bra start på försäljningen! Vi är glada över att kunna erbjuda ett komplett hus för under 3 miljoner kronor, säger Ingemar Falk vd på Fiskarhedenvillan.

Han fortsätter:

– Välritade och fina hus till ett bra pris som gör att fler kan förverkliga sina husdrömmar.

Till hösten finns det planer att komplettera Familjär kollektionen med ytterligare modeller för att passa ännu fler familjer.

Om Fiskarhedenvillan

Husleverantören Fiskarhedenvillan har funnits sedan 1993 och levererar ungefär 650 villor varje år. Företaget omsätter cirka 1 miljard SEK. Bland våra medarbetare hittar du administratörer, arkitekter och ingenjörer. Vi arbetar med hållbarhet för vi vill att framtiden ska se tillbaka på oss som företag och tycka att vi gjorde bra saker. De hus som vi bygger idag kommer finnas kvar i flera generationer framåt, därför vill vi redan nu försöka matcha de krav som era barn och barnbarn kommer att ställa på ett hållbart boende. Vår högsta önskan är att alla våra kunder ska känna sig stolta över sitt hus. Inom Fiskarhedenvillankoncernen finns även Fiskarhedenvillan Bostad som är inriktat på att utveckla större markområden för radhus, parhus och villor.

Pantea Guogardi
Social Media and PR Manager