2023-10-25 05:15Pressmeddelande

Extend Commerce udvider til Danmark: Nyt kontor i København

Det nye kontor i København og Linus Bergström, salgschef for det danske marked. Det nye kontor i København og Linus Bergström, salgschef for det danske marked.

Extend Commerce tager springet over Øresund og etablerer et nyt kontor i København. Målet er at styrke tilstedeværelsen i Danmark og imødekomme fremtidens behov inden for handel og logistik. Linus Bergström tiltræder samtidig som salgschef for det danske marked.

Danmark har en lang og veletableret tradition for handel, og virksomhedskulturen er præget af en åbenhed over for innovation og digital transformation. Dette går hånd i hånd med Extend Commerces mål og værdier, og det nye kontor i København med en central beliggenhed på Højbro Plads er et nyt – og stort – skridt mod fremtiden.

I forbindelse med etableringen af kontoret tiltræder Linus Bergström, der senest har arbejdet hos Fortnox Finans, som salgschef i Danmark. Linus har en solid baggrund indenfor forretning og iværksætteri og har blandt andet startet og drevet en virksomhed indenfor last mile distribution:

– Det er utroligt inspirerende at være en del af denne rejse og samarbejde med vores kunder og partnere om at realisere deres potentiale, siger Linus Bergström.

Extend Commerce har gennem længere tid arbejdet med en række kunder i Danmark og oplever tydeligt, at der er en øget interesse for platformen, som giver overblik over hele processen omkring ordrer, lager og indkøb. Derudover blev der for nylig lanceret en standardintegration til det førende regnskabsprogram i Danmark: Visma e-conomic.

– Vi har længe arbejdet med Solar og HJ Hansen, og vi har oplevet en stor interesse for vores produkter og tjenester i Danmark, ikke mindst fordi vi har så stor fokus på virksomheder, der arbejder med fysiske produkter og handel. Vi ved, at vores ERP-system fungerer godt sammen med f.eks. Vismas regnskabsprogram, og at mange kunder specifikt efterspørger ordrestyring, indkøb og lager i tillæg til deres økonomisystem. Her ser vi et utroligt potentiale, siger Mathias Bredin, der er salgs- og marketingchef hos Extend Commerce.

Extend Commerces indtog på det danske marked er en strategisk vigtig udvikling, der ikke blot skaber nye forretningsmuligheder, men også muliggør stærkere samarbejder og en hurtigere reaktion på skiftende markedsforhold. Kontoret i København vil også fungere som lokalt kontor for kundekontakt og partnersamarbejde og dermed forbedre service og tilgængelighed for eksisterende og nye kunder i regionen.

Om Extend Commerce

Extend Commerce er et cloudbaseret forretningssystem, der giver dig kontrol over dine salgskanaler, lager og forretninger – og skaber muligheder for vækst. Med systemet kan du følge, hvordan ordrer, varer og indkøb behandles i din virksomhed, og reducere administration og manuel håndtering.

Mathias Bredin
Head of Sales & Marketing