2022-05-24 09:00Pressemelding

D-Links DGS-1210-serie er nå kompatibel med Nuclias Connect

Den gratis Nuclias Connect-programvaren kan nå sentralt administrere D-Links bestselgende DGS-1210-serie med administrerte smarte svitsjer.Den gratis Nuclias Connect-programvaren kan nå sentralt administrere D-Links bestselgende DGS-1210-serie med administrerte smarte svitsjer.

[Stockholm – 24. mai 2022] – D-Link, en global leder innen nettverksløsninger, kunngjør at de bestselgende smartsvitsjene i DGS-1210-serien nå er kompatible med gratisprogramvaren for Nuclias Connect-nettverksadministrasjonsløsning. Den helt nye oppdateringen gir nye og eksisterende kunder sentralisert nettverksadministrasjon av kompatible svitsjer og trådløse aksesspunkter uten ekstra kostnad.

Nuclias Connect tilbyr lisensfri sentralisert administrasjon av nettverkssvitsjer og trådløse aksesspunkter, totalt opptil 1000 enheter. Nuclias Connect er utformet med tanke på skalerbarhet, sikkerhet og tilpasning, og kan brukes som en lokal programvarebasert administrasjonsplattform eller som en skybasert løsning.

Den er ideell for organisasjoner med store fasiliteter, campusmiljøer eller eksterne avdelingskontorer, slik at de kan overvåke og konfigurere hele det kablede og trådløse nettverket.

Integreringen av smartswitsje i DGS-1210-serien med Nuclias Connect gir nettverksadministratorer rask og enkel tilgang til viktig informasjon om svitsjene, for eksempel IP/MAC-adresser, programvareversjon, bruk av porttrafikk, PoE-budsjett og CPU/minnebruk. Muligheten til å vise statusen for alle svitsjporter fra alle plasseringer og nettverk via én enkelt skjerm gjør det mulig for administratorer å reagere raskt på problemer i sanntid, i tillegg til å få innsikt slik at de kan forutse problemer før de oppstår.

I tillegg, ved hjelp av Nuclias Connect, kan nettverksadministratorer sende batchkonfigurasjon av porter, IP-grensesnitt, VLAN-er, tilgangskontroll og programvareoppgraderinger til flere svitsjer samtidig, noe som sparer dyrebar tid og minimerer feil.

Den gratis Nuclias Connect-programvaren er enkel å installere og forbedrer smartswitsjene i DGS-1210-serien med sentralisert overvåking, konfigurasjon og administrasjon uten ekstra kostnad. Den er for tiden kompatibel med DGS-1210-10, DGS-1210-10P, DGS-1210-10MP, DGS-1210-20, DGS-1210-26, DGS-1210-28, DGS-1210-28P, DGS-1210-28MP, DGS-1210-52, DGS-1210-52MP. For den nyeste kompatibilitetsinformasjonen, besøk eu.dlink.com.

Om D-Link

D-Link designer, utvikler og produserer prisbelønte nettverks- og trådløse produkter, videoovervåkning og automatiseringsløsninger for hjem og bedrift. Som et verdensledende selskap skaper D-Link betingelsene for fremtidens kommunikasjon. D-Link er også en viktig del av smarthjemmet, så det er enkelt og rimelig for folk over hele verden å kunne overvåke, automatisere og kontrollere hjemmene sine uansett hvor de er, når som helst via en smarttelefon eller nettbrett. D-Links omfattende serie med innovativ og intuitiv teknologi med høy ytelse er tilgjengelig for både bedrifter og enkeltpersoner gjennom sitt globale nettverk av ulike forhandlere, detaljhandlere og tjenesteleverandører. Hvis du vil ha mer informasjon, kan du gå til: http://www.dlink.no

Roger Jarleswärd
MARKETING AND PRODUCT MANAGER