2016-06-24 09:56Presse meddelelse

D-Link understøtter Apple HomeKit

D-Link er stolte af at præsentere et nyt Wi-Fi-kamera, der kommer til at understøtte Apples HomeKit og den nye Home app i iOS 10. Dermed er D-Link klar til et stærkt samarbejde med en af verdens største teknik-producenter.

D-Link har allerede et omfattende udvalg af Wi-Fi-kameraer i sin populære mydlink Home-serie. Apple HomeKit var en af to vigtige tilbehør, der blev nævnt i hovedtalen ved Apples årlige Worldwide Developers Conference (WWDC)-begivenhed i San Francisco.

”D-Link har bygget Wi-Fi-kameraer i mere end ti år, og vi forstår vigtigheden af disse i hjemmets IoT-kredsløb. Vi har arbejdet tæt sammen med Apple for at lave en unik oplevelse til det digitale hjem, der imødekommer brugernes behov. Vi er begejstrede for at kunne tilbyde familier, der anvender Apples home app i iOS 10, snart også kan få glæde af D-Links Smart Home-muligheder,” siger europæisk direktør Kevin Wen, D-Link.

Apples HomeKit understøtter også Siri, så dit smarte hjem kan blive endnu smartere og endnu mere interaktivt. Nu kan du tænde og slukke dine kameraer med stemmekommandoer. D-Links integration med Apples Homekit er også en stærk demonstration af, hvordan D-Link arbejder på at forbedre brugeroplevelsen og udvide mulighederne i mydlink Home-porteføljen.

Mere information om D-Links nye kamera med HomeKit-understøttelse følger i løbet af året.

Om D-Link

D-Link designer, udvikler og producerer prisbelønnede netværk og trådløse produkter, videoovervågning og automatiseringsløsninger til hjem og forretning. Som en verdensledende virksomhed skaber D-Link betingelserne for fremtidens kommunikation. D-Link er også en vigtig del af det smarte hjem, så det er let og overkommeligt for mennesker over hele verden at være i stand til at overvåge, automatisere og kontrollere deres hjem, uanset hvor de er, når som helst via en smartphone eller tablet. D-Links omfattende serie af innovative, højtydende og intuitiv teknologi er tilgængelige for både virksomheder og enkeltpersoner gennem sit globale netværk af forskellige detailhandlere, detailhandlere og tjenesteudbydere.

Roger Jarleswärd
Product and Marketing Manager